Newman Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg får ved gjevne mellomrom poppups gjennom den messanger greia jeg ikke husker hva heter... (Den som administratorer skal bruke til å sende beskjeder til andre maskiner i nettverket) Noen som vet hvordan jeg skrur av driten uten og bruke firewall? Spiller en del eldre spill som kræsjer når f**skapen popper opp! Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Høyreklikk 'My Computer' og velg 'Manage'. Under 'Services and Applications' finner du 'Services'. Antar det er Messenger servicen du leter etter .. Edit: Eller er det denne? Lenke til kommentar
Newman Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Takker så mye! Lenke til kommentar
Teh Hoboman Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Kan man ikke også skrive: net stop messenger i kommandolinja? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 jo, men det stopper tjenesten kun til du restarter, logger av etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå