dag1234 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 ^ Når sendte du mailen? Jeg antar at de har en inntaks- eller fordelingsmøte én gang i uken, og at det blir avgjort der hvem som skal ha ansvar for de nye sakene som har kommet siden siste møte. Så vil du bli kontaktet etter at saken din er fordelt. Hilsen Dag Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 ^ Når sendte du mailen? Jeg antar at de har en inntaks- eller fordelingsmøte én gang i uken, og at det blir avgjort der hvem som skal ha ansvar for de nye sakene som har kommet siden siste møte. Så vil du bli kontaktet etter at saken din er fordelt. Hilsen Dag Lørdag klokka 19. Håper jeg ikke må fylle inn oen skjema..Hater å gjøre det. Postet av anonym: df4286d8e139a06f956cb4f1e6056147 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 ^ Når sendte du mailen? Jeg antar at de har en inntaks- eller fordelingsmøte én gang i uken, og at det blir avgjort der hvem som skal ha ansvar for de nye sakene som har kommet siden siste møte. Så vil du bli kontaktet etter at saken din er fordelt. Hilsen Dag Lørdag klokka 19. Håper jeg ikke må fylle inn oen skjema..Hater å gjøre det. Postet av anonym: df4286d8e139a06f956cb4f1e6056147 Da fikk de mailen din i dag. Du bør nok la det gå en ukes tid, og kanskje to, før du purrer. Skjemautfylling er frivillig, hvis de i det hele tatt bruker skjema. Dag Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Oi, da har de nok flere bunker med henveldelser. Postet av anonym: df4286d8e139a06f956cb4f1e6056147 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hei. Jeg har ikke så mye å stille opp med, men jeg kan si såpass som at jeg har vært der du er nå. Hatt vansker med å snakke ut om ting i fellesskap/større grupper, har aldri vært noen ledertype og var generelt redd for å si feil. Noe av grunnen kan være at jeg lærte mye feil på den alderen. Jeg er nå 22 og har vokst av meg denne angsten, spesielt fra videregående og utover når de rundt meg var mer voksne/modne av seg ble det enklere å rekke opp hånden i timene, snakke til alle i klassen etc.. Så jeg ville bare stikke innom og nevne at dette kan gjøres noe med, selv uten hjelp via PPT og andre hjelpemidler. Det tar bare litt lengre tid. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Hallo , Thor. Jeg har prøvd i 2år, har tatt sjangsen i klassen , uten å tenke så mye. Har bare sagt til meg selv "Nå gjør jeg det" , Jeg ville bli god i denne delen. fordi jeg liker å snakke , men hadde angst. Derfor så tok jeg sjangser hele tida, men tok ikke sjangser da jeg var veldig usikker på ting. Men grunnen til at jeg vil at det skal bli ferdig kjapt er fordi at jeg vil spessielt ikke gjøre det dårlig på eksamen, og nå som jeg går i 10. vil jeg ha gode karakterer. Ifjor fikk jeg 4+/5- i muntlig(SAMF, NAT) fordi jeg tok sjangsen ..klarte å overbevise meg selv. Men , vet ikke om jeg vil klare det i år. Jeg klarer ikke å snakke fritt, men jeg klarer å ha stikkord og pugge setninger etter stikkordene. Engelsk er jeg dårlig i muntlig, ligger på 3. Jeg merka en ting, da jeg gikk på sommer skole i år(jeg kjente ikke noen av dem jeg gikk sammen med, var lissom helt Random personer". Vi skulle ha framføring i Engelsk, hadde ca 4 timer p å lage og øve på en presentasjon. Før vi skulle ha presentasjonen var jeg den eneste som faktsik virkelig brydde meg om å gjøre det bra, og ikke dumme meg ut. Derfor øvde jeg skikkelig hardt. mens de andre sa til meg "Dette er jo sommer skole..ikke skole, hvorfor øver du?", Jeg ville ikke dumme meg ut. Derfor øvde jeg hardt på den. Jeg vil lissom være som dere, trenger ikke å bekymre meg om framføringer..Det er jo helt sinnsykt hvor heldige dere er xD Postet av anonym: df4286d8e139a06f956cb4f1e6056147 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Men jeg vet ikke helt, jeg tror jeg har blitt bedre siden jeg postet dette. Men forsatt har jeg noen små "Sommerfugler" i magen da jeg skal svare.. Nå skal vi fremføring(skuespill) i engelsk om noen dager, lurer på om hvordan det går . Men jeg vet ikke helt forskjellen på å være nervøs eller ha angst . Jeg tror jeg er både nervøs og har angst jeg :O Postet av anonym: df4286d8e139a06f956cb4f1e6056147 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Oppdatering 1.0 Hei, idag fikk jeg svar, jeg fikk følgene melding: Hei *******, Mitt navn er ********** og jobber i PPT-C. Jeg har lest e-mailen din og lurte på om du kunne ringe meg på telefon slik at vi får drøfte saken. Det er ikke lov for PPT å drøfte saker via e-mail. Når du har ringt kan jeg få ditt tl. nr. så ringer jeg deg tilbake. Med vennlig hilsen ********************** ************************** Umm..det ga meg en dårlig magefølelse, problemet er at vis han/hun ringer, plutselig tar noen andre opp. Eller vis jeg ringer kan noen sjekke loggen. Også det andee minuset er at jeg vet ikke helt om jeg "Virkelig" har angst, fordi jeg vet ikke forskjellen p å være nervøs og ja angst. Men har en del ganger en litt "Redd" bakgrunn , da jeg skal snakke. Mn den forrige uka skjedde det for alvor, jeg kunne hørte hjertet mitt. Også ja, framføringer er det vannskelig å styre seg selv og tenke. Burde jeg virkelig svare? Skal jeg bare la det være? Postet av anonym: df4286d8e139a06f956cb4f1e6056147 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Også er nummeret gratis? Postet av anonym: df4286d8e139a06f956cb4f1e6056147 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hei igjen Du er heldig og fikk svar raskere enn jeg trodde. Klart du må ta kontakt. Nå får du en sjanse til å finne ut av hva som plager deg sammen med en fagperson. Du har mye å vinne på det, og lite å tape. Mange andre med liknede plager må vente i månedsvis, noen over ett år før de kommer til psykolog. Her må du være om deg, synes jeg. Du kan sende en sms med navet ditt, så ringer vedkommende fra PPT opp igjen. Hilsen Dag Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Okey, Nå har jeg sendt en ny melding. Jeg har bedt om mobilnr til han/hun. Takk for støtte (har forsatt dårlig magefølelse ..) BTW:Fikk siste melding idag klokka 15:15. Postet av anonym: df4286d8e139a06f956cb4f1e6056147 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Klart du er nervøs før første gangen, og du ikke vet hva som venter deg. Det er alle i din situasjon. Mer eller mindre. Dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå