Bertelsen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg har et problem, etter jeg kjøpte meg trådløst headset til Xboxen (Logitech F 540), mister den kontakt med trådløsnettet, den mister kontakten i et par sekunder, men det er nok til at jeg faller ut av spillene. Jeg leier en kjellerleilighet, og trådløsrouteren står i tredje etasje, noe som gjør at det er svært dårlig mottaking på Xboxen. Jeg lurer derfor på om hva jeg må kjøpe for å få dette fikset, har tittet litt på repeatere, men jeg skjønner ikke om den kan sende nettet kablet, eller om den kun sender det trådløst. Hvis noen kan forklare meg hvordan jeg kan løse dette på beste og rimeligste måte, vil jeg bli veldig glad! Takker for tiden, Bertelsen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 har du f.eks en gammel laptop eller pc med trådløst + kablet. Så kan du bruke den som gateway så den tar inn nett via trådløst funker som en router og deler ut via kabel. Mange gratis gateways du kan bruke som clearos etc Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg har forsåvidt det ja, men jeg tenker mest på en grei løsning frem til jeg flytter. En dedikert og simpel sak som en repeater, hvis det fungerer? Ville nok vært det beste. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Repeatere sender både trådløst og kablet videre. Eks: http://www.amentio.no/Universal-WLAN-N-300-Repeater-NETGEAR/cat-p/c/p3180370.html Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Takker! Da bestiller jeg en slik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå