V.I.C Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hei! Jeg har tatt et bilde av hunden min, der blitzen har gjort øynene blå. Jeg har lastet ned gimp, men vet ikke hvordan jeg kan få endret dette(hvis det går)... Er det noen som har en idé? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Neste gang - prøv med ekstern blits eller blitslyset reflektert opp i taket via et stykke hvit kartong eller lignende - samme teknikk som mot røde menneskeøyne. Kanskje prøve å få endret fargen til rød, og så bruke fjern røde øyne-funksjonen? Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Jeg har tatt et bilde av hunden min, der blitzen har gjort øynene blå. Kjenner ikke gimp, men laster du opp bildet er det sikkert noen som vil hjelpe deg. Ellers er jeg enig med Trondster at blits rett på ikke er ideelt. Prøv med reflektor som han foreslår eller skru av blitsen helt, evntuelt prøv når det er mer lys hvis du ikke få bra nok kvalitet uten. Endret 2. september 2011 av seriksen Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Ok, skal huske det til senere Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hva er riktig farge? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hva er riktig farge? Er selve pupillen så den skal vel være sort, kanskje med litt gjenspeiling Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Gimp tutorial: How to remove red eyes using Gimp Gimp - red eye removal Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) 1) Brown eyed dog eye fix i paintshop pro 2) Black eyed dog eye fix i paintshop pro Endret 2. september 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå