ingeplinge Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) har lyst til å skaffe et ekstra graffikort til min pc. jeg bruker AMD Phenom II X6 1090T Black Edition som cpu nå. http://www.komplett....aspx?sku=594273 og har et Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX jeg trenger hjelp til å finne hovedkort som støtter am3 six-core og nividia sli. har kun funnet et hittil ASUS M4N98TD EVO 980A SLI AM3 ATX og hvilket graffikort jeg bør kjøpe også. min psu er 850 w så håper på hjelp så jeg får bestilt noen nye deler Endret 2. september 2011 av ingeplinge Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Alle AMD 990X og FX kort bør duge, AM3+ er bakoverkompatibel med AM3. Skjermkort har du allerede, så det er bare å kjøpe et likt? 1 Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 takk for hjelp med et jeg fikk av info av deg så kom det endelig fram mange valmuligheter bare å prøve å finne et jeg vil ha da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå