AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Mange kvinnekropper forandrer seg jo etter en graviditet og fødsel. Hvordan har dere menn tenkt over det? Du skjønner, jeg har egentlig aldri tenkt over det, da min mann aldri har sakt noe om det. Men i helgen var vi på en bar der en meget lettkledd fin jente danset på bardisken. Han ble helt facinert av henne, og utbryter : " Se den magen, din er jo ikke fin i det hele tatt lengre" Hehe, jeg måtte egentlig le litt, for kroppen min har ikke forandret seg så mye (syns jeg da), og vi har et fantastisk forhold og godt sexliv, men en graviditet setter jo sine spor. Så hva sier dere? Er der noe dere har tenkt på? At kroppen ikke er så fin lengre? Postet av anonym: 7e50bdde6ab61017b88eeac506d0f047 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Syns du burde sparke tennene ut av kjeften på han før du går over han med dine øyne hæler på vei mot døra og ut av hans liv. SELVSAGT forandrer kroppen seg etter en graviditet, men kjærlighet betyr mer enn bare tiltrekning til en ''flott'' kropp etter samfunnets standarer. 6 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 He he, ser ut som du har en ærlig mann vertfall. 4 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Du bør være svært fornøyd. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Mannen din er konge, hold på han! At han kan si noe sånn uten at det blir kvalme av det er jo helt fantastisk, stikk i strid med naturen gang. Buffy: Ett forhold hvor man åpenbart kan fleipe litt er ikke så ille skjønner du, er verre å mene at man skal lemleste mannen sin og forlate han for en morsom kommentar..... Endret 2. september 2011 av McHalvorsen 4 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Halvorsen: Jeg er rimelig sikker på at det var poenget til Buffy. Hun har vist seg svært så rasjonell så lenge jeg har observert henne, hvertfall. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Buffy: Ett forhold hvor man åpenbart kan fleipe litt er ikke så ille skjønner du, er verre å mene at man skal lemleste mannen sin og forlate han for en morsom kommentar..... Det står jo ingenting om at dette var en spøk. Hun skrev bare at hun måtte le, og jeg hadde sikkert ledd også, etter å ha slått han ihjel. Men fra spøk til revolver; jeg ser på det som ekstremt respektløst ovenfor din partner å gjøre narr av noe som hun har måtte ofre for deres del. 4 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ofre ... haha 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Du er jo ett prakteksempel på det jeg prøver å si; Kvinner tar seg faen meg nær av absolutt alt. Gir man en dame 100 komplimenter er de glemt i løpet av sekunder. Sier du èn ting feil er det meislet i stein for all evighet. Når de har ett så godt forhold som TS sier, så regner jeg med at de faktisk kan fleipe seg imellom om slike ting, og det er faktisk kjempepositivt. Jeg tipper typen din hadde fått denne i sveisen hvis han hadde sagt at magen din så perfekt ut, buffy: "Du ljuger din drittsekk" 7 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Regner med at det var en spøk og da TS tok det som det. Ingen grunn til å klikke Buff, de kjenner hverandre best. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg tipper typen din hadde fått denne i sveisen hvis han hadde sagt at magen din så perfekt ut, buffy: "Du ljuger din drittsekk" Feeeeeeeeeiiiiilllll Forøvrig så vet vi fremdeles ikke om dette faktisk var en spøk, kun at TS måtte le av det. Er det spøk eller alvor så er det to vidt forskjellige ting, men siden det ikke sto noe om at det faktisk var en spøk så må jeg ta det for det det er. Og hvordan skal jeg ta meg nær av dette? Come on, jeg er en 20 år gammel jente som veier mellom 45-50 kg og har ''den perfekte kropp'' i følge min partner. 2 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Selvfølgelig har du perfekt kropp ifølge din partner... Hva annet skal han si når konsekvensene kan være stiletthæl i øyet og avklipte lemmer? Dersom mannen til TS krever at dama skal ha kroppen til en stripper kort tid etter fødsel er saken en helt annet, men utifra det TS skriver så virker det som de har ett sunt og godt forhold der det faktisk er lov å tulle litt. 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Jeg ble ikke såret eller sint nei, da han ellers til dagen er flink å si at jeg er fin, sexy og deilig... Satser da på han mener det Men klart jeg har ikke så fin mage som denne jenta hadde, men kan vel ikke forvente det heller etter 2 barn Men jeg har d spurd han om han syns jeg er mye forskjellig i forhold til før, og det syns han ikke... Sku da bare mangle siden jeg har født hans barn Postet av anonym: 7e50bdde6ab61017b88eeac506d0f047 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Syns du burde sparke tennene ut av kjeften på han før du går over han med dine øyne hæler på vei mot døra og ut av hans liv. Det var litt dramatisk. Kan jeg slå inn nesa på dama mi hvis hun påpeker at det finnes kjekkere menn enn meg? 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) JA Neida Endret 3. september 2011 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Nå er ikke jeg mann. Men jeg lever jo med en og har snakket med andre menn om saken. Og de fleste med noe oppi topplukket bryr seg ikke så voldsomt. Det er dama inni strekkmerkene og huden de liker. Selvsagt fins det menn som ikke ville tatt i en dame som er helt herpa etter graviditet med ildtang engang, men de fleste oppegående bryr seg ikke, de vet det er naturlig. Men det hindrer dem ikke å se på andre jenter/kvinner med flotte, stramme kropper fordet og det må de bare ha lov til. Vi kvinner kikker jo på andre menn med attraktive kropper også, når han som sitter i sofaen begynner å ligne Homer Simpsons, men betyr ikke at vi er mindre glad i han fordet! 3 Lenke til kommentar
Rhetorica Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Om kvinnfolket har født ens eget barn er det helt greit. Menn som tar til takke med andres restemat derimot, er de største taperne vi har. Da har man sunket så lavt som det går an. Kjenner en kar som har blitt reservepappa for ungen til et kvinnfolk som ble lei av barnefaren. Snakk om kompromiss. At han tar til takke med brukt vare er en ting, men at han bruker ressursene sine på en annen manns barn er jo det ultimate nederlag. Evolusjon i revers kalles det. Det å vite at en kvinnes noe "reduserte" kropp er resultat av at hun har født ens eget barn, er noe å være stolt av. Om det slenger litt her og der og vinden uler nedentlig, har man egentlig betalt en grei pris for å føre slekten videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå