Rosoero Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hei, Jeg sliter veldig med lydsynkroniseringen på mitt nye samsung hjemmekinoanlegg. Jeg har prøvd med optisk kabel og HDMI kabel, men samme hva, så må jeg stille på lydforsinkelse hver gang jeg starter anlegget. Noen som har tips på hva jeg kan ha gjort galt? Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Samsung HT-D5550 heter det vel! Lenke til kommentar
tychoxxx Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Har du noen gang funnet ut av dette problemet? jeg har det samme problemet.. Lenke til kommentar
rillto Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Det er litt forskjell på tv sendinger som bare har stereo og de som har dolby. I tillegg vil dvd og br filmer være litt anderledes. Dette blir aldri helt perfekt pga feil med mixing, sending og overføringer ol. Sett forsinkelsen slik at det blir noenlunde riktig fra den kilden du ser mest på. Problemet er at nå når du er opphengt i dette vil det liksom aldri slippe taket helt;( Endret 25. januar 2014 av rillto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå