Daxxar Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg har en pakke 90minutter CDer, og en Pioneer DVD-RW DVR-105 DVD-brenner. For 5 minutter siden lasta jeg ned nyeste firmware og la inn Ahead Nero 6.0.0.9. Jeg putter i CDen og tar "Disc Info" i Nero og da blir jeg fortalt at CDen jeg akkurat satt i har "Available capacity" på 79 minutter og 57.74 sekunder (aka 703MB). :o Hva må jeg gjøre for å få Nero til å forstå at dette er en CD med 90 minutter og 800 MB? Noen som har vært borti lignende? Jeg har prøvd å søke både her på forumet og på Pioneer sin europeiske hjemmeside, men ingen hjelp var å få All hjelp mottas med stor glede! :-) Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg tror du må skru på overburn i Nero. Er du sikker på at den kan brenne 90 minutter cd'er? Lenke til kommentar
Daxxar Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Den er forholdsvis ny, så ser ikke noe imot at den skulle kunne det... Man må ikke overburne for å kunne bruke hele? Lenke til kommentar
Star Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 overburn? det måtte jeg med min nec for og få til 90min cd`er, og den er relativt ny Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 du må nokk inn i nero å skru på overburn. hw.no har en guide her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå