Gå til innhold

Asus K53SV - noen spørsmål om laptopen!

Thumbsup

Anbefalte innlegg

Hallo,

Jeg fikk min Asus K53SV igår, og er svært fornøyd med denne. Jeg drev og avinstallerte en del forhåndsinstallerte programmer som jeg ikke har bruk for. Nå er det slik at jeg ikke får brukt hurtigtastene for skru opp lyd, skru ned lyd eller demp. Altså hurtigtastene er FN + F10, F11 og F12. Wi-fi snarveien funker heller ikke. Så er det noe på F9 som ser ut som at den deaktiverer touchpaden, men den funker heller ikke. Alt funket fint igår.. Samtidig klarte jeg å avinstallere programmet til å ta bilder med webcam. Er det mulig å få fikset disse igjen?

Også har jeg et spørsmål om tastaturet. Dette er min første laptop med chiclet tastatur, og tastene på venstre siden knirker/lager mer lyd enn alle de andre tastene. S,A, Caps Lock og de rundt.. Som om de er "løse". Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, gjorde samme feil her om dagen med min Asus. Endte opp med full systemgjenoppretting jeg, for jeg hadde avinstallert..... Det meste xD Lurer nå på i en annen tråd her på forumet hvordan jeg får vekk "VOLUME UP" som dekker hele skjermen min når jeg bruker fn-knappene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...