Tjernshaugen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 - Et møte i bushen - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kritikk ja...alt for mye løvverk i forgrunnen..hehe...det er ikke din feil da og så typisk når en først treffer på ett dyr..men det vi ser av Bush besøket er jo skarpt og fint i fargerene;) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg syns det er et fint foto jeg:) Likte at rådyret er litt gjemt i buskene,samtidig som det er skarpt og fint:) Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Kritikk ja...alt for mye løvverk i forgrunnen..hehe...det er ikke din feil da og så typisk når en først treffer på ett dyr..men det vi ser av Bush besøket er jo skarpt og fint i fargerene;) He he, jeg visste at den kommentaren ville komme. Alt kommer jo til hva jeg vil formidle og kanskje forutintatte forventninger av hva betrakter vil se, eller evner å se. Formidlingen her går ut på å vise det som tittelen sier: et møte i bushen slik som det ofte kan oppleves, derfor er også bushen med. Det er altså ikke et standard glansbilde fra dyreverdenen jeg ønsker å vise denne gangen. Derfor stemmer det ikke helt når du sier at det ikke er min feil - jo det er min feil, og det er mitt ønske å vise det slik :!: Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg syns det er et fint foto jeg:) Likte at rådyret er litt gjemt i buskene,samtidig som det er skarpt og fint:) Takk for kommentaren, Linda - du opplever nok bildet på samme måte som meg Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 syntes dette ble kjempeknall er jo slik det gjerne er. buskene i front er jo med å gjøre det til litt mere virkelig. flott blikkkontakt har du også fått med og skarpheten sitter der den skal. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kritikk ja...alt for mye løvverk i forgrunnen..hehe...det er ikke din feil da og så typisk når en først treffer på ett dyr..men det vi ser av Bush besøket er jo skarpt og fint i fargerene;) He he, jeg visste at den kommentaren ville komme. Alt kommer jo til hva jeg vil formidle og kanskje forutintatte forventninger av hva betrakter vil se, eller evner å se. Formidlingen her går ut på å vise det som tittelen sier: et møte i bushen slik som det ofte kan oppleves, derfor er også bushen med. Det er altså ikke et standard glansbilde fra dyreverdenen jeg ønsker å vise denne gangen. Derfor stemmer det ikke helt når du sier at det ikke er min feil - jo det er min feil, og det er mitt ønske å vise det slik Ja nå var det ikke så seriøst ment det jeg sa..men mente det ikke var din feil løvverket var der..for er vel ikke du som har plantet det der?..haha;) Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Snip.... Snip... Ja nå var det ikke så seriøst ment det jeg sa..men mente det ikke var din feil løvverket var der..for er vel ikke du som har plantet det der?..haha;) Men jeg valgte å ta bildet, og ønsket å vise det slik - og bushen hører med i dette bildet. Det kan man like eller mislike, alt etter hvilke idealer man har om hvordan ting skal se ut. Uansett så setter jeg pris på kommentaren din Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 syntes dette ble kjempeknall er jo slik det gjerne er. buskene i front er jo med å gjøre det til litt mere virkelig. flott blikkkontakt har du også fått med og skarpheten sitter der den skal. Tusen takk for det Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Skarp og flott modell! Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Flott komposisjon, synes det passa fint til motivet med løvet i forgrunnen, skarp og fin hjort... Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Syns dette er et flott bilde. Liker alt det grønne rundt, da det viser miljøet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Synes bilde er kjempeflott der den titter frem mellom løvverket:) Godt fokus, som blir enda bedre i det store formatet. Well done! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Torhild, Trond, Ulla og Morten - Tusen takk for kommentarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg