medlem-193513 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Hei, Jeg har en ASUSTeK Tiger LNA Hybrid TV Tuner som jeg tok fra en gammel HP-mediasenterpc. Skal nå prøve å benytte meg av den ved å lage en HTPC som kan motta signaler fra Canal Digital (analoge) ikke noe digitale signaler eller noe. Ønsker å benytte Windows Media Center for dette, går dette an å kan noen veilede meg i rett retning så jeg får til dette? Når jeg søker kanaler i WMC så finner den 17 kanaler, men når jeg går på en av kanalene, får jeg bare at "Mottaker sluttet å sende", "Lav bitrate" eller noe lignende. Edit: Fikk signal nå, men er utroooolig dårlig kvalitet på signalet. Skurrete og hakkete bilde. Takk, Michael Endret 2. september 2011 av MichaelSJ Lenke til kommentar
medlem-193513 Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Bumper denne. Drittdårlig bilde når jeg bruker kortet. fikk signal nå. Endret 3. september 2011 av MichaelSJ Lenke til kommentar
Outrage Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hei, Jeg ville brukt digitale tv-tunere, sammen med DVBLogic TVsource. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Prøvd MediaPortal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå