Gå til innhold

Elitegroup Green 551

oarnoy

Anbefalte innlegg

Såvidt jeg har fått med meg så er det flere her om har erfart Elitegroup Green 551. På dinside.no testen, så sier de at vifta går kontinuerlig. Hvordan oppleves lyden fra den?

Ellers, er det noen annet spesielt å sette pekefingeren på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har sjølv tenkt å investere i denne no når eg får studielånet mitt. Oppdaga her i går at PCMax sel den som barebone, slik at du får konfigurert den sjølv. Den endte då opp med å verte mykje billigare enn på Multicom, sjølv med større harddisk og raskare CPU.

Tenkte berre det kunne vore ein kjekk opplysning å ha med seg; ellers så er eg svært interessert i erfaringar med denne PCen sjølv.

Lenke til kommentar

Den bråker ikke i det hele tatt, ikke en gang under tyngre spill. Viften er også rolig når den først setter inn. Hvordan den er iforhold til andre bærbare Centriono-baserte maskiner vet jeg desverre ikke da jeg ikke har prøvd noen andre.

Et bra kjøp i mine øyne! (kjøpte på Multicom da, visste ikke om PCMAX sitt tilbud....) Men hørte noe rykter om at PCMAX sliter på raden av konkurs så jeg vet ikke hvor trygt det er å handle der lengre. Multicom leverte ihvertfall raskt, og har ingenting å utsette på det punktet (selv om et par tusen kr mindre bare hadde vært positivt :))

Lenke til kommentar
Men hørte noe rykter om at PCMAX sliter på raden av konkurs så jeg vet ikke hvor trygt det er å handle der lengre.

Kvar har du hørt dette? Det ville vere veldig interessant å vete om det faktisk er noko i desse ryktene før eg evt. skal sende mykje pengar til dei.

Lenke til kommentar

Som sagt, er bare rykter jeg har hørt. F.eks enkelte kommentarer her, her, og egen tråd om det her. Men som sagt, mye rykter. Virker også som en del bare har gode erfaringer med dem.

(Hmm, ved å søke på PCMAX på forumet her får en MASSE info om elitegroup sine maskiner i tillegg :) Morsomt)

Lenke til kommentar

Noen som har synspunkter vedrørende skjerm og batteritid på denne maskinen? Også interessert i å høre flere synspunkter vedrørende viftestøy. Står mellom denne, Tundra 1555 eller en Acer TravelMate 661LCi. Noen som har noen klare favoritter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...