BulletFeed Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=qM2sqmqToyg&feature=ch%C2%ADannel_video_title%EF%BB%BF her er den nye MW3 multiplayer gameplay videoen. viser bare at spillet fortsatt er fokusert på killstreaks og explosives, blir lei meg... men tenkte jeg skulle linke den så fort som mulig siden originalen er fjernet allerede, så "enjoy". Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Tror jeg har spilt det spillet der før... Oja, det het CoD4, MW2 og Black Ops... Ikke noe nytt, gammel grafikk, dejavu ved markedet (helt likt som CoD4), like tam lyd.. Nei takk. Ser ut som knusing av vinduer er IWs svar på ødeleggelse... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 kvalm lyd på våpenene, og ingen farger (i kontrast til mw2), kun forskjellige gråtoner. ser overhodet ikke interessant ut, skjønner ikke at engang folk som fremdeles liker cod kan synes dette kan se bra ut? Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg er drittlei den imperalistiske tankegangen som ligger bak MW serien. Alltid USA. Alltid de vestlige. Også har vi også disse mainstream-elementene som gjør serien om til en Hollywood B-film. Riktignok spiller du amerikanske/vestlige styrker i BF3, men det føles allikevel mer balansert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå