Joachim_F Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det er på tide å renske en labyrint for monstre igjen. Les hele saken Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har fulgt med på dette en stund (jeg var til og med en av de "kule" som visste om spillet før Notch nevnte det så hele verden gikk amok på nettsiden deres og krasjet serveren), og jeg kan definitivt si at jeg også gleder meg! ... Men det skal sies at jeg dog er LITT usikker på at spillet har sanntidskamp. I slike spill er det generelt sett dårlig deal å bruke sanntid, det funker ikke like bra som det rundebaserte systemet. Lenke til kommentar
loadinglevelone Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Jeg har sett slike magisystemer i dungeon crawlers før. Blant annet i gode gamle Dungeon Master. Merk symbolikonene oppe på høyre side: Endret 4. september 2011 av loadinglevelone Lenke til kommentar
loadinglevelone Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) - Endret 4. september 2011 av loadinglevelone Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Mmm, husker tilbake til klassikere som Eye of the Beholder 1 + 2, blant mange andre. Og ja, Dungeon Master! Brukte en haug med timer på det spillet. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Spennende! Takk for tipset, dette ser ut til å bli dag 1 kjøp Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ojojojoj!! Dette er så Dungeon master-revamp så det holder!! Spillet jeg levde også i drømmene mine etter at dagen var over... - De gule, øyeløse ormene... - Sier ikke mer. Hr. Jenssen, jeg hører hva du sier om turbasert vs sanntid, men for min del gjorde sanntidskampene ( i f. eks DM) verdenen mer levende - og farligere. Du har ikke alltid de beste retrettmuligheter hvis du møter et sterkt monster, og må forberede deg godt før hver kamp. I tillegg hadde DM et genialt magisystem hvis like jeg verken har sett før eller siden. Det kan se ut som om noe her også ligner på dette, faktisk. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Før året er omme? Opplagt Game Of The Year! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ojojojoj!! Dette er så Dungeon master-revamp så det holder!! Spillet jeg levde også i drømmene mine etter at dagen var over... - De gule, øyeløse ormene... - Sier ikke mer. Hr. Jenssen, jeg hører hva du sier om turbasert vs sanntid, men for min del gjorde sanntidskampene ( i f. eks DM) verdenen mer levende - og farligere. Du har ikke alltid de beste retrettmuligheter hvis du møter et sterkt monster, og må forberede deg godt før hver kamp. I tillegg hadde DM et genialt magisystem hvis like jeg verken har sett før eller siden. Det kan se ut som om noe her også ligner på dette, faktisk. Sant det du sier her. Forutsetningen er dog at det blir gjort rett. Så lenge det blir gjort rett, så kan det bli knallbra, og som du sier, mye mer hektisk og "farlig". Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Hører Eye of the beholder 1 theme sangen i hodet nå Jeg tror selvsagt ikke at Legends of Grimrock kommer til å danke ut Skyrim, Risen 2 eller Mass Effect 3, men ikke alle spill Akkurat her får du snakke for deg selv, jeg er veldig lei av å "spille" hollywood B-filmer nå (Gå herfra - ta opp dette som lyser - gå ditt - trykk raskt høyere så venstre så viser vi deg cutscene. Repeat). Jeg ønsker å spille å ordets rette forstand. Blir mye Gog om dagen så dette så lovendet ut. Endret 5. september 2011 av simalarion Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Før året er omme? Opplagt Game Of The Year! Skal vel ikke mye til, det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå