FrihetensRegn Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Hva er den beste elektriske barbermaskinen på markedet nå? Altså mest skånsom, mest behagelig og beste barber resultat? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Link til Philips barbermaskin Tror det kommer an på hva man liker og/eller er vant til. Selv liker jeg Philips sine maskiner. Den jeg har kostet i overkant av 300 euro ny, men jeg kjøpte den på Amazon for 170,- Euro. Men jeg bor utenlands, så jeg er ikke underlagt toll-diktaturet i Norge. Min modell er nå utgått, men den ligner mye på den i linken. Endret 2. september 2011 av Heimdall Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Mener denne er den nyeste toppmodellen til Philips lenke lenke 2 Ellers har vi denne, litt billigere men ganske lik lenke Og denne fra Braun, som ble best i test hos forbukerportalen, men det i 2009 lenke Endret 4. september 2011 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Anbefaler denne Braun Cruzer4 Endret 3. september 2011 av Overdox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå