haakka Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 HfN - Heroes from Norway trenger medlemer. dette er en nystartet clan med så langt 410 members. kom på HfN @ qnet og spør etter {HfN}PuLsaR, {HfN}volume eller {HnF}SysRq. vi har ventrillo, prac. server. og håper på sponsor til warserver. vet hva dere sier om dette, men sånn er det bare: medlemer må være over 14 år (fjortis ja vet deT) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 HfN - Heroes frome Norway trenger medlemer. Ikke for å kverrulere eller noe, men det heter From - uten e. Greit å ha det riktig når det er klan-navn liksom. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 ops... kom med en e for mye:) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hjemmeside er jo greit å ha med i tråden ?! :wink: Lenke til kommentar
haakka Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 d er da ikke så viktig.... jajajaja glemte d.... fornøyd?? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 http://www.heroesfromnorway.cjb.net/ Jeg vil gjerne joine med mindre jeg må være sykt god med 30-1 i stats hver runde. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Krav for å joine er? må klare pluscore public? : Lenke til kommentar
haakka Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 http://www.heroesfromnorway.cjb.net/ Jeg vil gjerne joine med mindre jeg må være sykt god med 30-1 i stats hver runde. nei davi er jo som sagt en nystartet clan. men litt skills er ikke å fornekte. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Krav for å joine er? må klare pluscore public? : nei.... du må spille mot en eller flere cl`s Lenke til kommentar
sull Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hei du jeg vil gjerne joine klanen deres men møter dere aldri på IRC så mail meg på [email protected] Lenke til kommentar
haakka Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 nei jeg har blitt g-lina fra qnet pga IRCtrojaner, men jeg får ikke fjærnet den. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 får ikke tak i noen jeg heller, men er interessert i å joine. mail: [email protected] Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Herregud det er irriterende med sånn skrift som følger etter musen. Ser bare ikke vitsen :-? Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 REGLER 1- Aldersgrense 14år 2- Maks 10 medlemmer 3- De skal testes av Volume og SysRq Pulasr Er det noe du lurer på kan du sende oss en mail. Tempo corvette er besssssst eh, virker ikke særlig seriøs, dessuten blir man gal av "Heroes From Norway" skriften som henger etter musa. btw, i toppen står det "Heros" skal stå HeroEs, ok?! Lenke til kommentar
frode20 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 jeg kan prøve først ,men har lyst til å joine Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 knakende bra hjemmeside. det er nesten så jeg får lyst til å joine bare for å komme med på den. .. nesten Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Den sida der slår det meste ja Lenke til kommentar
Swein Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg er intessert i å joine dere.. har også sendt en mail til dere om det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå