pathfinder Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Som topic sier, jeg fikk en beta key til Assassin’s Creed Revelations. Og siden jeg ikke har noen interesse for dette spillet vil jeg derfor gi denne beta key vekk til noen som har lyst på den. ganske simpelt egentlig bare skriv en grund til hvorfor akkorat du vil ha denne Beta key. og du vil muligens hvere den heldige som får den tilsendt i en melding. mvh Glenn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Fikk en key jeg også. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 ...har ikke lyst på en beta-kode jeg heller Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Fanken jeg som trodde jeg var spesiel som fikk kode Lenke til kommentar
nexxion Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Som topic sier, jeg fikk en beta key til Assassin’s Creed Revelations. Og siden jeg ikke har noen interesse for dette spillet vil jeg derfor gi denne beta key vekk til noen som har lyst på den. ganske simpelt egentlig bare skriv en grund til hvorfor akkorat du vil ha denne Beta key. og du vil muligens hvere den heldige som får den tilsendt i en melding. mvh Glenn. hei :-) har du enda denne beta keyen? vil gi den til min bror som er galen på assasins creed. han kjøpte assasins creed brotherhood for noen uker siden, men det virket ikke. derfor ville eg gi en beta kode til han :-) btw viss du skal spille bf3 så har jeg en klan. nettside: s-i-g.clannow.com Endret 3. september 2011 av eaglearon Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 jeg vil også ha en key! :> Lenke til kommentar
SirSpiff Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Sier heller ikke nei takk til beta key Multiplayer demo er jo tilgjengelig for pspluss kunder. Men pspluss er for nubs :> Lenke til kommentar
kjejohan Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har også en beta-key å gi bort, hvis noen er interesserte... Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 wow, så mange som vil gi bort en key, enn å beholde den? Da sier jeg neitakk til beta xD Hehe.. får vente til spillet kommer heller Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg kunne godt tenkt meg den, er syk idag og hjemme fra skolen så skulle gjerne hatt noe å slått i hjæl tiden med. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg gir bort en. Send PM. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kunne godt tenkt meg en selv da jeg er hjemme med kyssesyken:/. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kunne godt tenkt meg en selv da jeg er hjemme med kyssesyken:/. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 alle som vill ha tilgang får tilgang till betaen Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg vil ha tilgang, men hvordan får jeg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå