Joachim_F Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 DeathSpank, rullende steiner og Serious Sam i to dimensjoner. Les hele saken Lenke til kommentar
haavve Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Dere glemte at i morra kan PS3 plus medlemmer beta teste Assassin’s Creed: Revelations! Jeg vil si at det er ukas høydepunkt Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Det er ikke glemt. Ukens nettutgivelser er en artikkelserie om spill som har kommet ut i løpet av uka som har gått siden sist artikkel, ikke ting som kommer. Fokuset er dessuten på ting almennheten kan kjøpe eller laste ned, ikke spill og annet som man må være medlem av ettellerannet for å få tilgang på. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ahhh, mer DeathSpank! De to forrige spillene tok meg på senga, både på humor (rett nok ikke alltid innertier, men svært ofte) og spillbarhet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg har kost meg mye med The Baconing de siste dagene. Humoren er kanskje ikke like god som i eneren og det føles litt mer linært, men spillet er veldig bra og verdt pengene for fans av serien. Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 The Baconing ble et lett kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå