koda Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvilken trådløs ruter får jeg med Bredbånd 30 fra Nextgentel? Lenke til kommentar
koda Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Fikk beskjed nå om at en Thomson TG 789 ivn er på vei.. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Da har de faktisk tatt til vettet å tilby en bedre router med støtte for 802.11n. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Fikk beskjed nå om at en Thomson TG 789 ivn er på vei.. I følge datasheet for modellen: http://www.wlan-shop.nl/site/downloadpdf.php?file=wlanshop_thomson_speedtouch_789n_datsheet.pdf ...har denne ruteren 802.11n nettverk - så med et godt signal og en 802.11n trådløs sender på maskinen du skal bruke skal det være gode muligheter for å kunne bruke linjen fullt ut via trådløs. -Stigma Lenke til kommentar
koda Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 I tillegg har den to USB-porter, så denne er jo riktig anvendelig. Takk NGT:) Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Etter noe trøbbel med ip telefonen, har ngt puttet en thomson 789 i posten. Har i dag en inteno som er bridget, og den har gitt meg dønn stabil vdsl siden dagen den ble satt opp. Dagens inteno henger på veggen, men ut i fra spec's på Thomson så kan det se ut som om det er en bordmodell, stemmer dette? Jeg vil ha boksen på veggen, og sender den glatt tilbake til ngt dersom det ikke lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Yea, nå for tiden er jeg rimelig sikker på at det er thomson 789 man får med vdsl produktene til ngt. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Til info - gikk i retur og ikke pga manglende veggfeste. Jeg har fast ip med subnett, og etter mye frem og tilbake fant en luring på support ut at jeg ikke skulle hatt det modemet i utgangspunktet pga manglende støtte for....subnett...ja, ja - da beholder jeg inteno'en, men det gjør jeg gjerne, for den har vært feilfri i over et år. Verre med det hersens telefonadapteret med en strømforsyning på størrelse med en pc - den kunne jeg vært foruten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå