Gå til innhold

Beste feilmeldingen din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk ut den feilmeldingen nederst i hjørne. Bare synd den er forminsket og jeg ikke finner orginal screenshotet.

reklame.jpg

Det var en venn av meg som fikk denne mens han spillte Unreal-T på et lan for mange år siden. Den feilmeldingen var så syk at nesten alle folka på lanet måtte komme for å ta en titt. Meldingen (som ikke er så lett å se nå) dekket lekkert HELE skjermen.. Han kjørte litt liten oppløsing da, men uansett.. hoho;D

Lenke til kommentar

Denne er sikkert veldig kjent, og 100% forstående for mange.. Men jeg syns den var litt gøy siden jeg ikke visste hva den betydde, eller hva konsekvensene ble.. Du kan jo tenke deg til hva jeg tenkte:)

"Dumper fysisk minne" 1% 2% osv...

trodde pina hardisken skulle dø:)

Lenke til kommentar
Denne er sikkert veldig kjent, og 100% forstående for mange.. Men jeg syns den var litt gøy siden jeg ikke visste hva den betydde, eller hva konsekvensene ble.. Du kan jo tenke deg til hva jeg tenkte:)

:lol::lol: Like god hver gang den der!

Lenke til kommentar

hehe, slår alltid ann den der, blei livredd første gangen jeg og :lol::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...