kjensen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Er ingen expert så shoot me om jeg skriver noe dumt. Sliter med en ustabil pc her. Problemet startet for en uke siden da programvare hang seg og ting gikk generelt utrolig tregt. Da maskinen kom med Vista for ett par år siden kjøpte jeg ett technet abb og la inn Win7 ultimate. Det har jeg måttet gjøre om igjen ett par ganger nå med samme symptomene: - OS er tregt fra starten - Vente vente og vente på ting som kontrollpanel. - Maskinen tar tenkepauser på 2-10 sekunder selv med enkelt surfing i FF - Windows update klarer ikke å hente oppdateringer (de jeg klarer manuelt mislykkes halvparten gjerne) osv... I følge Dell sin oppdateringssak så har jeg Dell sine Win7 drivere. Har kjørt Sisoft Sandra og finner ikke noe feil. Temp ligger på 47 på hovedkort, 43 på prosessor1. Har 4 GB RAM og en Intel Core 2 Quad CPU (Q9400 @ 2.66 GHz). Jeg får også opp at Win7 ikke er ekte enda jeg både har aktivert abb hos technet og skrevet inn key ved installering. Under system får jeg opp herlige "ukjent status, produkt id: ikke tilgjengelig" så jeg får ikke sjans å skrive inn ny key. Jeg tenker litt på en eller annen hardwarefeil nå. Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Er litt rådvill her nå :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå