lillegutt_70 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Hei folkens, Jeg er på utkikk etter ny laptop. Jeg holder meg utelukkende til Toshiba Nå har jeg spørsmål.Har sittet å sett litt hos Komplett.no. Lurer enkelt og greit på om noen kan uttale seg om Toshiba Satellite C670D-107? Ville dere vurdert dette som en god laptop? Bruksområde: Hverdagsbruk (surfing,tekstbehandling,lett multimedia). pc'en: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=631478#extra Takker for eventuelle svar. Endret 2. september 2011 av lillegutt_70 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Den har en av de tregeste tokjernene du kan få, hakket bedre enn en Intel Atom. Dårlig batterilevetid, ser veldig plastic-fantastic ut. Det er for eksempel godt mulig at youtube-videoer vil hakke i fullskjerm. For ikke å nevne at du vil bli gal av den hvitfargen. Acer Aspire 7750G 17,3" HD+ er på tilbud nå, og vil være langt mer habil til lett multimediebruk (youtube i fullskjerm vil gå glatt). I tillegg får du kraftig nok maskinvare til å kjøre nyere spill om du ønsker, uansett om du ikke er interessert i dette får du en veldig mye mer praktisk maskin ved å gå opp denne tusenlappen. Batterilevetiden blir nok ikke noe særlig å skryte av, men fargene er ihvertfall en god del mer smakfulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå