Gå til innhold

U36SD på netonnet - noen som har bestilt?

CharlieKarl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte denne (samme modellnavn og konfigurasjon) på DustinHome for 5499,- for et par uker siden. Min har 1x4gb.

Forøvrig en veldig flott laptop som jeg tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd med. Metallet de har brukt i chassiset er veldig behagelig, umulig å lage fingermerker på og ser bra ut..

Lenke til kommentar

Heisann, fikk min fra netonnet idag og min har iallefall kun 1 rambrikke som jeg ser mellom luftespaltene.

Men mitt spørsmål til de som vet her inne er om det er noen triks i ludo for å få opp dette dekselet til ram brikkene?

Har skrudd ut skruen, men lokket sitter ganske godt fortsatt, vil ikke dra for mye i det i frykt for å knekke noe 1.dagen.

Googlet det uten hell, så setter pris på om noen kan hjelpe.

Ikke meningen og kuppe tråden her, men vil også bare spørre om noen vet om man lager en recovery dvd som man får spørsmål om, da lager en ren windows dvd eller får med all driten de har innstalert på pc'n?

Virker ellers som ett veldig bra produkt, og det kan se ut som om jeg endelig, etter flere returforsendelser av pc'r har funnet en jeg er fornøyd med.

Edit: Fikk opp dekselet og det var bare og bruke litt makt så kom det, og kan verifisere at det kun var 1x4 brikke som sto der så da var det plass til en til av samme sort.

Endret av nisak80
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...