Thore Raaen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kveldsstemning. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Flott lys og stemning. Ville nok kuttet ørlitt i toppen for å komme nærmere "rule of thirds". Legg også på en mørkere bakgrunn, så kommer stemningebn bedre frem Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Fin kveldsstemning du formidlar her. Likar speglingane i vatnflata. Fint med graset/stråa som kikar opp av vatnet. Mjukt fint ljos. Fin djupneskarpheit. Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Ville å kuttet ørlite i toppen..en 2cm,men ser tanken om att du da mister fine farger i skyene,men de tar du igjen i en flott speiling.Og ang kommentaren din på mitt bilde om skarphet,ser jeg da att dette ikke står tilbake på dette da.Veldig flott stemning her;)Tok meg den frihet og vise deg forskjellen med ett lite kutt i toppen og bruk av topaz denoise og topaz infocus Endret 2. september 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Fin kveldsstemning dette. Kan minne litt om Launesvannet Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Dette var virkelig flott Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nydelig landskapsbilde - flott farger, lys og speilinger. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Suverent flott... Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Ville å kuttet ørlite i toppen..en 2cm,men ser tanken om att du da mister fine farger i skyene,men de tar du igjen i en flott speiling.Og ang kommentaren din på mitt bilde om skarphet,ser jeg da att dette ikke står tilbake på dette da.Veldig flott stemning her;)Tok meg den frihet og vise deg forskjellen med ett lite kutt i toppen og bruk av topaz denoise og topaz infocus Hallo Jan Erik. Det blei bedre med å kutte litt i toppen. Med dette topaz har jo fått frem mer skarphet enn det jeg hadde. Takker for konstruktiv kritikk. Det trengs. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ville å kuttet ørlite i toppen..en 2cm,men ser tanken om att du da mister fine farger i skyene,men de tar du igjen i en flott speiling.Og ang kommentaren din på mitt bilde om skarphet,ser jeg da att dette ikke står tilbake på dette da.Veldig flott stemning her;)Tok meg den frihet og vise deg forskjellen med ett lite kutt i toppen og bruk av topaz denoise og topaz infocus Hallo Jan Erik. Det blei bedre med å kutte litt i toppen. Med dette topaz har jo fått frem mer skarphet enn det jeg hadde. Takker for konstruktiv kritikk. Det trengs. beklager om jeg var frekk og tok bildet ditt uten å spørre først,men regner med du har vett til å si ifra om jeg gikk for langt..og for ordenskyld..bildet er selvfølgelig slettet fra min pc Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Ville å kuttet ørlite i toppen..en 2cm,men ser tanken om att du da mister fine farger i skyene,men de tar du igjen i en flott speiling.Og ang kommentaren din på mitt bilde om skarphet,ser jeg da att dette ikke står tilbake på dette da.Veldig flott stemning her;)Tok meg den frihet og vise deg forskjellen med ett lite kutt i toppen og bruk av topaz denoise og topaz infocus Hallo Jan Erik. Det blei bedre med å kutte litt i toppen. Med dette topaz har jo fått frem mer skarphet enn det jeg hadde. Takker for konstruktiv kritikk. Det trengs. beklager om jeg var frekk og tok bildet ditt uten å spørre først,men regner med du har vett til å si ifra om jeg gikk for langt..og for ordenskyld..bildet er selvfølgelig slettet fra min pc Helt OK. Når kritikken blir begrunnet er det bare fint å få tilbakemelding. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nydelig !!!! Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Særdeles vakkert - flott gjengivelse - stemningsfullt! Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Flott bilde - penere enn jeg husker at det var der da... hehe. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det meste er sagt, så jeg bare henger meg på: En vakker kveld du har foreviget. Pirket er nevnt. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Nydelig stemning i bildet. Artig med vann krusingene til venstre i bildet. Ser ut som om det vaket fisk. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Så utrolig vakkert og stemningsfullt:) God komp, god dybde og herlige farger i dette bildet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg