Fryth Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Er det NOEN mulighet å få fjernet den fancy effekten som kommer når du skrur opp lyden/lyset på pcen? Det avslutter fullskjerms-programmer osv for å vise meg den effekten. Sykt irriterende. Har en Asus 14" N43S. Leste noe om "ATK package" og avinstallering, men da syns jeg ikke det helt funka som det skulle lenger. Takk takk. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det er som du sikkert vet programvaren fra Asus som styrer dette. Spørsmålet blir vel om du ikke mister muligheten for å bruke FN-tasten dersom du fjerner programmet. Mener å huske at jeg har fikset dette på Asus tidligere. Der var det i alle fall mulig å fjerne OSD (on-screen display). Let litt i programmene fra Asus. Har du forsøkt å høyreklikke på et av Asus-ikonene du har liggendes nede ved klokka? Lenke til kommentar
Fryth Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Har testa det meste av tinga som ligger i tray, ja. Ikke noe som likner noe slikt. Har ingen programmer som heter noe med ATK eller noe heller. Får vel prøve å avinstallere og se, igjen. EDIT: Ok, da er jeg litt på vei her. Rota litt rundt i Task Manager og fant ATKOSD.exe og ATKOSD2.exe. Lukker jeg disse to oppnår jeg det jeg vil. Da kommer det ikke opp noe som indikerer hvor lys skjermen/høyt volumet er. Men jeg finner ikke hvor jeg skal blokkere disse to å starte. Har sett i msconfig. Hvordan får jeg nektet ATKOSD, og ATKOSD2 å starte? Hvor leter jeg? Takk igjen Endret 2. september 2011 av Fryth Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Start, søkefeltet: msconfig, oppstart Lenke til kommentar
Fryth Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Skrev jeg hadde sett i msconfig etter alt som hadde med ATK å gjøre Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Les denne guiden: http://www.sevenforums.com/tutorials/1401-startup-programs-change.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå