genser Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg har en T600 som ble kjøpt med abbonement, men er usikker på om den er operatør sperret. Jeg har netcom. Jeg har ikke noe telenor sim-kort tilgjengelig, og det haster egentlig litt. Er det noen måte jeg kan sjekke om mobilen er operatørsperret uten å simkort fra annen operatør? Takk Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Jeg fant det ut. Det er bare å trykke <-- * * <-- for å komme inn i en meny som forteller om den er låst.. Den var ikke låst Hehe... :D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hurra for det..! Men lurte egentlig på hva gjorde du med P800'en og T610'en? Det står i signaturen din at du har eid de, hvorfo ikke beholde det? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Gikk litt lei. Jeg synes P800 var en super mobil, men ikke super nok til å gjøre opp for størrelsen og vekta (smaksak selvfølgelig). Jeg likte heller ikke å skrive med den. Nå som programmet Personal Jotter (program som gjør det mye enklere å skrive på den) har kommet savner jeg den litt.. T610 synes jeg aldri var så utrolig kul. Hadde den to uker, men synes displayet var litt for dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Okei, men to ting. Hvordan har du råd til dette? Hvis du angrer på ditt neste kjøpt tar jeg gjerne over den gamle Og i en annen thread skriver du at du kjøper en T100 mens du venter på SX1, hvorfor ikke bruke T610 f.eks. mens du venter? Er bare nysgjerrig jeg =) Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Hvilken mobil mener du at du kan ta over? Jeg taper jo ikke så mye penger når jeg selger mobilene for gode priser. Prøver ihvertfall å få ålreit pris for mobilene jeg selger. Skjønner ikke helt hva du mener, jeg kan jo ikke bruke T610, for den har jeg jo ikke lenger. Den er, som alle de andre, solgt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Skulle stå "ditt neste kjøp".. men men Du får nå gjøre som du vil =) Er bra med folk som har prøvd de fleste mobilene da, blir ikke alltid like bra å uttale seg om ting på andre telefoner, som f.eks. skrivehastighet o.l. , hvis du ikke har prøvd telefonen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå