skogrypa Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hei. Ny på forumet, men trenger litt hjelp fra dere som kan dette. Ny HTC Sensation er i hus, etter at min gamle Desire HD fikk seg en tur i elva. Jeg er temmelig teknisk grønn, men har en hjemmeside (123hjemmeside.no) der jeg kan logge meg inn for å legge inn nytt og redigere. På den gamle HD-en, fikk jeg til å logge meg inn på stedet via telefonen og internett, og kunne legge inn bilder og nyheter. Når jeg nå prøver det samme med min nye Sensation, legger inn brukernavn og passord, får jeg beskjeden: "Understøttes ikke av et eller annet, du må ha windows 6.0 eller "nyere", alternativer listet opp nedenfor, deriblant google chrome. Jeg har på PC-en min windows 7.0 eller 8 eller muligens enda nyere for det jeg vet. Siden jeg er så grønn, er jeg redd for å begynne å laste ned alskens rot på telefonen. Hva er det jeg kan gjøre for å få til å logge meg inn på stedet, med telefonen, da ?? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 du kan prøve en annen nettleser. f.eks. dolphin hd (ligger på market) Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Dersom dolphin ikke fungerer test med Skyfire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå