Astrid E. Saltveit Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Skumring Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Når du her valgte en sortbakgrunn ville jeg valgt en canvas på 0,2cm rundt bilde i hvitt.Da hadde ikke bunnen av bildet blitt borte om jeg kan si det slik;) Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Flott lys du har fanget i skumringen Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Flott lys - nesten som skogbrann! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Når du her valgte en sortbakgrunn ville jeg valgt en canvas på 0,2cm rundt bilde i hvitt.Da hadde ikke bunnen av bildet blitt borte om jeg kan si det slik;) Takk for tipset - ser at det kan ha noe for seg her,ja, - selv om jeg ofte liker at det sorte i bildet går i ett med bakgrunnen ble det kanskje ikke helt bra i dette tilfellet...Har lagt på mørkegråbakgrunn nå, så får jeg heller ha det med en liten ramme i mente til neste gang Flott lys du har fanget i skumringen Tusen takk skal du ha! Flott lys - nesten som skogbrann! Takk for det - må innrømme at jeg har forsterket det litt med kontrast etc. i etterbehandlingen, men det er ganske overveldende å stå ute i skogen under en slik himmel. Endret 2. september 2011 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg