Gå til innhold

– Du velger side for godt (PC)

Anbefalte innlegg

Så det er greit at vi kun får ta valget enn eneste gang uten engang å få vite hva vi egentlig velger? Hvordan skal jeg kunne ta et gjennomtenkt valg når jeg ikke aner hva som er forskjellen mellom de tre faksjonene? Hadde det ikke vært bedre om valget hadde vært låst så lenge vi har minst en karakter? Dvs vil man skifte faksjon måtte man slette alle karakterene eller skifte server.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er greit at vi kun får ta valget enn eneste gang uten engang å få vite hva vi egentlig velger? Hvordan skal jeg kunne ta et gjennomtenkt valg når jeg ikke aner hva som er forskjellen mellom de tre faksjonene? Hadde det ikke vært bedre om valget hadde vært låst så lenge vi har minst en karakter? Dvs vil man skifte faksjon måtte man slette alle karakterene eller skifte server.

Get a life de kommer jo ikke til og gjøre det permanent i spillet hvor dum er du egentlig .

Snakk om og støtte dine Norske røtter -_-

Lenke til kommentar

Planetside som jeg spillte en del år siden lot deg velge to av tre fraksjoner. Du kunne opprette så mange chars du ville innen de to fraksjonene, men ikke den tredje. Jeg tror det gjorde at folk følte seg mer tilknyttet fraksjonen sin og mer mot den de ikke hadde mulighet til å spille og det vil det nok også gjøre i dette MMO-et.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...