vikingkylling Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Så det er greit at vi kun får ta valget enn eneste gang uten engang å få vite hva vi egentlig velger? Hvordan skal jeg kunne ta et gjennomtenkt valg når jeg ikke aner hva som er forskjellen mellom de tre faksjonene? Hadde det ikke vært bedre om valget hadde vært låst så lenge vi har minst en karakter? Dvs vil man skifte faksjon måtte man slette alle karakterene eller skifte server. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Hvordan skal jeg kunne ta et gjennomtenkt valg når jeg ikke aner hva som er forskjellen mellom de tre faksjonene? Tror du ikke den informasjonen kommer til dage ved release eller før? PS: lese hjemmesiden? Endret 2. september 2011 av Puro Lenke til kommentar
fenele Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Står om alle factions på hjemmesiden til TSW. Regner med dette med låst karakter blir per server. Akkurat som WoW var før. 1 Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 at ein figur låser til ein faction er jo logisk....kontoen vil 90% siker på er som andre normale spill (10% pågrunn av funcom er ikkje kjent for best idene) , er siker på er bare pr-stunt Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Så det er greit at vi kun får ta valget enn eneste gang uten engang å få vite hva vi egentlig velger? Hvordan skal jeg kunne ta et gjennomtenkt valg når jeg ikke aner hva som er forskjellen mellom de tre faksjonene? Hadde det ikke vært bedre om valget hadde vært låst så lenge vi har minst en karakter? Dvs vil man skifte faksjon måtte man slette alle karakterene eller skifte server. Get a life de kommer jo ikke til og gjøre det permanent i spillet hvor dum er du egentlig . Snakk om og støtte dine Norske røtter -_- Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Planetside som jeg spillte en del år siden lot deg velge to av tre fraksjoner. Du kunne opprette så mange chars du ville innen de to fraksjonene, men ikke den tredje. Jeg tror det gjorde at folk følte seg mer tilknyttet fraksjonen sin og mer mot den de ikke hadde mulighet til å spille og det vil det nok også gjøre i dette MMO-et. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hva er vitsen? Jeg mener, alle vil da spille Illuminati uansett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå