dllie Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Klipsch Image S4 eller Jays Four. hvilken av disse er det beste kjøpet? evt, andre ørepropper til 500 lappen? Endret 2. september 2011 av dllie Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Min erfaring med S4 er at det er umulig å få de til å sitte godt i øret om du ikke holder de inne med hendene til en hver tid. http://www.prisjakt.no/product.php?p=600691 har jeg, og de er ypperlige til mine ører og mitt bruk ( på jobb og pendling med tog ). Verdt å vurdere i det minste. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Mine S4 sitter som støpt når jeg har de "opp ned" (ledningen over øret) De skal sies at det er det som er meningen med de og da Ellers så synes jeg at lyden på de er helt fantastisk Mulig de går en del dypere inn i øret enn a-jaysene. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 S4 med skumpropp (fåes kjøpt på ebay, søk på Comply T-100), veldig god lyd. Det jeg ikke liker med de er at de er kantete og ikke de mest komfortable om de kommer borti øret. Har ingen formening om Jays proppene Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har Jays four og er helt ok fornøyd. Hadde faktisk Klipsch S4i før Jaysene, men mistet de på trening. Til tross for den solide konstruksjonen så begynner det å bli dårlig kontakt ved pluggen etter 8-9 måneders bruk til bl.a. jogging, skøyting og div trening. Bruker forresten foam-plugger med de også - for at de skal sitte bedre ved trening. Hvis det kun er lydkvalitet du er ute etter så synes jeg Klipsch sine var bedre, dog tok det litt tid å venne seg til den litt skarpe diskanten. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Synes du diskanten er skarp? Prøv jays V-jays Lenke til kommentar
Deem Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Beyerdynamic DTX 101 iE, nettopp kjøpt disse. Veldig klart lydbilde, mestrer magne instrumenter på en gang (noe S4 sliter med), god romfølelse for propper å være, også veldig detaljert lyd. Kan brukes i mange timeruten å slite særlig på ørene, de mest skånsomme jeg har vært borti. http://www.prisjakt.no/product.php?p=894594 Endret 13. oktober 2011 av Deem Lenke til kommentar
dllie Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 okei, takk for mange gode svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå