vill panda Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Jeg prøvde virkelig å forstå hva du prøver å si her, kan du skrive dette om igjen? Gjerne ha litt avsnitt og mer avstand mellom setninger. Nei, men hvis du vil kan du kopiere den setning du lurer på slik at jeg kan svare på det. Lenke til kommentar
vill panda Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Troll alert, troll alert. Ikke noe galt i å skrive om en spådom. Les det jeg har skrevet, før du kommer med en slik påstand. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg prøvde virkelig å forstå hva du prøver å si her, kan du skrive dette om igjen? Gjerne ha litt avsnitt og mer avstand mellom setninger. Nei, men hvis du vil kan du kopiere den setning du lurer på slik at jeg kan svare på det. Mer eller mindre alt etter Det er mange som har en følelse at vi nærmer oss dommedagen i vårt land. Jeg forstår ikke hva du baserer dette på, jeg skjønner ikke sammenhengen. Det virker som en blanding av setninger uten noen form for mening, det er vanskelig å ha en diskusjon/debatt om "vrøl", med unntatt av første setning, er det ikke oppbygging av noe. Forventet du at vi skulle si, "vet du hva, du har rett!". Vi trenger mer info, en sammenheng av noe, oppbygging av noe. Hvis jeg leste opp hva du skrev høyt, får jeg bilder i hodet av person i tvangstrøye. Så lenge du ikke er et troll, så ønsker jeg å vite mer, hvis du har mer å fortelle, argumenter trenger en form for struktur. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 JA, det er dommedag i mårga kveld, alt blir svart så er eg heilt ødelagt på søndag. Eg kan konstantere at eg har rett. Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvorfor går du rundt å spår ting? Er du en spåkone med krystallkule osv, jobber du på sirkus? Jeg kom med denne spådommen for morro skyld, for å se reaksjonen på folk her på forumet.Men for all del spåkone med krystalkule er jeg ikke. Jeg er for det første en mann, og for det andre bruker jeg ikke ting som krystall kule eller andre ting å spå med. Dette kommer helt av seg selv.Jeg jobber ikke på sirkus. Pleier ikke å spå folk eller til noe media. Mine spådommer kan en le av,gråte av eller grøsse av, så du kan fortelle dette videre om du vil. Det er jo en litt skummel spådom jeg har kommet med, men ikke vørre enn alle disse fantasi filmene om div. dommedagshendelser i den siste tiden. Det skumle er at noen tror på dette.Men det jeg skriver om har jeg ikke sett noen film om, så vi får se. Så det du egentlig sier er at du forteller en fortelling om framtiden, og at den ikke er værre enn andre dommedagsfilmer? I det ene øyeblikket formulerer du deg som om du har sett framtiden og kommer med sannheten, men i det andre øybeblikket formulerer du deg som om dette kun er historier og din fantasi? hva er egentlig poenget ditt? Hva vil du oppnå? Enhver får tolke det jeg har skrevet på hver sin måte. Og hva jeg oppnår? ikke annet enn at folk skriver til meg og jeg svarer tilbake, bare koselig. Så alt-i-alt bekrefter du at det kun er for din egen oppmerksomhets skyld? Men jeg er stadig forundret over at mange tar det jeg har skrevet noe ille opp, kan ikke huske at det blir slik hver gang en slik film sendes. Fordi ingen sier at filmen representerer noe som kommer til å skje. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 JA, det er dommedag i mårga kveld, alt blir svart så er eg heilt ødelagt på søndag. Eg kan konstantere at eg har rett. Ja, det hadde du faktisk. Mye sorte hull fra gårsdagen, formen i dag er heller ikke helt bra! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 JA, det er dommedag i mårga kveld, alt blir svart så er eg heilt ødelagt på søndag. Eg kan konstantere at eg har rett. Ja, det hadde du faktisk. Mye sorte hull fra gårsdagen, formen i dag er heller ikke helt bra! Ja, no doubt. Skal starte en egen religion nå, ser ikkje at det her kan ha noken logiskforklaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå