Odesseiron Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Gjengen bak Hidden & Dangerous og Vietcong mister over 50 ansatte etter nedskjæringer. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg krysser fingrene for et nytt Hidden&Dangerous Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Mafia II var ett av de beste spillene jeg har spilt. Ja, det hadde sine mangler. Men de lagde en så god story og stemning i hele spillet. Gruset GTA IV så til de grader hvertfall. Lenke til kommentar
Frgr Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Vet ikke hvor mange dager jeg satt å spilte vietcong på nett før i tia, men kan godt si at jeg bodde i jungelen i en periode. Fantatisk spill, vietcong 2 derimot var ikke fult så bra. Håper de utvikler et nytt vietcong med samme mekanikker som det første hadde! Hadde vært toppers! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Må si meg enig! Vietcong 1 var GENIAL! Husker og spiller fortsatt litt coop på det klassiske "Radio Relay" kartet, og kampene er harde! Spesielt da Ai'n så deg fra en kilometer og elsket å pælme granater. Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Elsket Mafia 2! Håper det kommer en 3'er med minst like god og fengslende story. Storyen i 2'ern er noe av det som har motivert meg mest til å fullføre et spill. Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Mafia: City of lost heaven er en av de beste spillene jeg har spilt. Utrolig bra historie, gameplay og grafikk. Mafia 2 var elendig. Hovedpersonen hadde 0 personlighet, og virket ikke som han hadde noen moral eller følelser. Tommy i Mafia 1 hadde integritet, ære og kunne tenke selv noe som gjorde historien utrolig spennende. Gameplayet i Mafia 2 var en ren kopi av GTA 4 + en tom by uten å gjøre noen ting i. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Mafia II var veldig bra, men tapte seg helt ufattelig mot slutten. Det siste oppdraget er jo bare helt latterlig. Mafia 1 var pur awesomeness fra begynnelse til slutt, ingenting overdrevet. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Mafia 1 er fantastisk. Spilte gjennom det nylig. Mafia 2 har sine mangler. Både hovedpersonen og sidekicket blir veldig stereotypisk. Men, i etterkant må jeg si at jeg ble fenglset av det og ønsker meg tilbake Kommer nok til å kjøpe det på PC en gang. Er jo omtrent gratis nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå