Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ut i naturen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Bilde som gir en følelse av og være der.Opplever det svært naturtro i farger. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Bilde som gir en følelse av og være der.Opplever det svært naturtro i farger. Takker Jan Erik Lenke til kommentar
karoald Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Eit rent fint foto av en fint sunn natur--mykje fin natur ja-har brukt og bruker den mykje ,men kunna sikkert brukt den mer. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Eit rent fint foto av en fint sunn natur--mykje fin natur ja-har brukt og bruker den mykje ,men kunna sikkert brukt den mer. Tusen takk for kommentaren Karost Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Flott innbydende naturbilde - skarpt og fint! Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Flott innbydende naturbilde - skarpt og fint! Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Flott innbydende naturbilde - skarpt og fint! Tusen takk Torhild Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Joda, jeg har gått og trasket en del innover i disse traktene, og det er en flott og typisk vestlandsnatur. Bildet fomidler på en fin måte dette landskapet Godt eksponert og uten antydning til støy denne gangen Og ikke minst et perfekt eksempel på moderat HDR uttrykk Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Joda, jeg har gått og trasket en del innover i disse traktene, og det er en flott og typisk vestlandsnatur. Bildet fomidler på en fin måte dette landskapet Godt eksponert og uten antydning til støy denne gangen Og ikke minst et perfekt eksempel på moderat HDR uttrykk Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Tusen takk Wasco Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Flott landskap, fint å se noe annet enn det jeg er vant til... Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Flott landskap, fint å se noe annet enn det jeg er vant til... Takker Trond Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Veldig bra. Får lyst til å ta sekken og vandre innover. Hjalp med treet i forgrunnen til å skape dybde. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Veldig bra. Får lyst til å ta sekken og vandre innover. Hjalp med treet i forgrunnen til å skape dybde. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Tusen takk for god tilbakemelding Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg