AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 finnes det noe middel for å tømme tarmen, føler jeg aldri får tømt tarmen/magen etter jeg har drete, og driter ca 2-3 ganger om dagen men kommer bare sått ut. Tenker på et middel du drikker og noen minutter senere må du drite?? Postet av anonym: 7d7fe7ad93f43e5586de49b3fe028c93 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Avføringsmiddel? Husk at det er en kjapp løsning som ikke burde brukes regelmessig. Føler du at du aldri får tømt deg helt så spør legen om du kan få noe som er skikket til mer regelmessig bruk. Kan også hende at du bare mangler fiber og/eller drikker for lite? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 avføringsmiddel, ja. Eksempel på dette er Microlax. Jeg har prøvd dette et par ganger og fynker fett. Eneste ulempen med Microlax er at du må stappe sprøyte tingen 2-3 cm opp i rumpa, noe som jeg finner ubehagelig. Alternativ er Dulcolax som kan fåes i tablett form. Som brukeren over never, kan det jo være at du spiser for lite fiber eller drikker for lite vann. Epler og grov brødmat er fiberrikt. Drikk minst 2 liter vann i løper av dagen, og vær regelmessig i fysisk aktivitet. at du driter 2-3 ganger til dagen er et positivt tegn på at du har en mage som jobber godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå