internet wizard Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 noen som vet hvor jeg kan skaffe driverene igjen? jeg be vis tlitt for ivrig når jeg sletta crapware... Lenke til kommentar
thomit Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Får du ikke Windows til å hente ned ny driver for deg? (Hvis du kjører Windows da). Ellers bør de vel ligge på en medfølgende CD/DVD ... Hvis ikke det heller, må du vel finne ut spesifikt hvilken trådløsmodul det er snakk om, og hente ned fra produsentens sider .... eller Asus' sider. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 etter litt leting så fant jeg http://support.asus.com/download.aspx?SLanguage=en&m=X53Sv&p=3&s=114&os=29&hashedid=66S9OiphOVtPrZNs prøver og installere nye drivere nå. pc'n ble pakka ut for 1 time siden og jeg kjører w7 64bit på den. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 ... fortsatt problemer etter og ha prøvd og instalere en tråløs ting.. jeg er trøtt som faen så vist je skriver rart så er det derfor.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Du må enten prøve de i listen eller sjekke hvilket chipset du har. Mulig det er Intel 6250. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 ok problem løst. jeg resatte pc'n til rett før jeg sletta crapweret. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ehm, kom på at det ikke nødvendigvis var driveren som var problemet. Man styrer tilkoblingene til nettverk via Winsock. Når man fjerner crapware, antivirus e.l. så fjerner man ofte tilkoblingen mot nettet. Dette kan ofte repareres med noen enkle kommandoer eller Winsockfix programvare som gjør det samme. Men du fikser selvsagt alt det der automatisk ved reinstallasjonen :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå