ATLW Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Fikk dette blinkskuddet i dag da jeg var ute på tur med hundene mine. Trykk på bilder for større version. Eneste jeg er litt misfornøyd med her er at fokusen ikke ble på ansiktet, men det er vrient med hunder på farten. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Du har spiret til et flott bilde der men jeg synes alle detaljene går i feil retning. Uttrykket til hunden er ikke optimalt, stråene foran snuten trekker også ned. Du har modifisert bildet noe som gir et litt kunstig uttrykk. Det hadde også gjort seg med mer lys forfra. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=980130 Bildet som du ønsker kritikk på, skal legges inn som vedlegg i posten din. Linking til bilder som ligger på andre host-er er ikke tillatt. Dette gjelder også img tags til bilder som ligger på en annen host. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå