eriknor Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Under construction Bildet er fjernet. Beskrivelse: Objektiv: Nikon 24-70mm 1:2,8G ED Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Et flott komp og perfekt doff Men jeg synes selve edderkoppen ble litt uklat og ullen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Godt i komp og skarphet...også godt plassert i bilderuten.Mesterlig;) Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Her er vel "byggverket" hovedsaken og sånn sett synes jeg bildet er vellykket. Fin fokus på trådene og bra komposisjon. Bra Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Takk for kommentarene. Jeg sleit virkelig med å få edderkoppen skarp. Vet ikke om det var dybdeskarpheten som var for liten, eller om den har en eller annen bevegelse i kroppen. Jeg tok mange bilder og det så ut som den satt stille, men på alle bildene ble den like "ullen". Endret 2. september 2011 av Erik Nordhagen Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Perfekt komp. Den lille uskarpheten kan jo komme fra kameraet hvis det står på stativ eller er håndholdt. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 kjempefint-stili--god komp. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Perfekt komp. Den lille uskarpheten kan jo komme fra kameraet hvis det står på stativ eller er håndholdt. Ja, det er jo en mulighet. Det er håndholdt, men normalt skal jeg klare 1/90s og nettet virker rimelig skarpt, men det kan jo være et synsbedrag. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 En god komp. og flott bilde av dette 'mesterverket'. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Stilig, dette - ikke minst gjør nettet susen. Synd at dyret er såpas ullent - jeg tenker at det kan være bevegelsesuskarphet som synes bedre på dyret enn på nettet... - når en tenker på hvor syltynne disse trådene egentlig er så virker de ikke overbevisende skarpe de heller, de burde vel normalt ikke se så tykke ut som de gjør her ...? Det skal veldig lite til før et sånt nett rører litt på seg og da vil jeg tro det kan være litt tregt med 1/90 s i lukkertid. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Knalltøft utruligt flott vev edderkoppen flott plassert liker dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg