Barabbas Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Spillegleden på de fleste android produktene (og alle andre tilsvarende produkter) har latt seg begrense av kontroller-mulighetene. Det syns i alle fall jeg. Dette er det noen smarte hoder som har løst på en brilliant måte. Jeg vil derfor anbefale to applikasjoner til Android. Først en sak som har vært ute en stund, den er også kommentert tidligere på forumet, men jeg tar den med her på grunn av relevansen: Wiimote Controller <- klikk for link Denne lar deg koble Wiimoten til telefonen/taben. Den kan konfigureres slik man selv ønsker. (Muligens ikke verdens mest intuitive setup )Fungerer supert med mange nye spill og ikke minst er det en fryd å grave frem gamle klassikerne fra Nintendo, Supernintendo osv (emuleres i feks. Snesoid) I sommer kom også Sixaxis Controller <- klikk for link Samme prinsipp som med Wiimote Controller bortsett fra at den lar deg koble til en trådløs PlayStation kontroller. Sixaxis har en egen kompatibilitetsapp som bør kjøres først før kjøp. Ettersom de fleste nye dingsene kommer med kraftig innmat og HDMI er det bare å gønne på og kjøre hele greia på TV. Twoplayer fungerer også, så her kan man ha mye moro når man er på farten! Mobil spillekonsoll servert! 1 Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Her passer det også å nevne iControlPad som er en bluetooth spillkontroll som festes fysisk til telefonen. Den kom nylig i en ny versjon som gjør at holderen nå passer til omtrent alle smarttelefoner. Har selv bestilt en slik Endret 2. september 2011 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå