Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama er ondskapsfull mot andre. Hjelp.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8723

Og det at jenter prater ut om følelser etter sex er rett og slett fordi de er mer sårbare, og da kan du lettere få ut ordentlige følelser. Hvis det er et underliggende problem som er årsaken til hennes oppførsel.

Helt enig med deg der. Men hvorfor skulle han ta det på Facebook, når de nettopp har hatt sex?

Beklager, jeg gjorde meg ikke helt klar. Hvis noen har en trang til å prakke ned på andre hele tiden, så gjør de nok det når man sitter sammen på facebook, og ser på andre mennesker. Tenkte bare at det kunne være en ide til å starte selve "konfrontasjonen" :p

Aka, sitter fysisk ved siden av hverandre :p

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig så spiller det egentlig liten rolle om hva hun har opplevd da hun var yngre, det gir henne ikke ett fripass til å være en drittsekk.

Helt enig; dessverre er det en del mennesker som stadig skylder på slikt og utrolig nok får de en viss aksept fra omgivelsene om at det er greit siden 'han/hun hadde det så leit...'.

Selvfølgelig er dette ingen som helst unnskyldning for å være drittsekk mot andre; tvert i mot burde jo vedkommende oppføre seg totalt motsatt siden han/hun vet hvordan det er å bli utsatt for ugreie ting.

Når det gjelder den omtalte ondskapsfulle dama så tror jeg at å prøve å snu dette etter en ukes forhold er rimelig dødfødt. Klarer du å holde ut en stund til har du langt bedre sjangs til å nå igjennom - konfronterer du henne nå tror jeg du mister henne. Når det er sagt så er det sjelden folk endrer seg betydelig over tid - bare tenk på de utallige historiene som vi alle kjenner om bekjente (da ofte jenter) som blir sammen med en tosk i håp om å endre ham til noe bedre - det funker jo aldri.

Men det store spørsmålet er jo om man faktisk vil være venn eller kjæreste med noen som holder på sånn. Jeg kunne aldri vært det, men skjønner at det er vanskelig å tenke lenger enn snabben når man er relativt ung.

Endret av satchman
Lenke til kommentar

Har ordnet seg folkens takk for svar:) tok en diskre prat i og med at jeg kjenner han ho hadde gått løs på og forklart litt om han da fikk ho dårlig samvittighet. Og pratet ut om det. Jeg sa det rett ut til ho at "du for bra til å gjøre sånn mot andre, for du er bra nok som du uansett."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hei gutt 19 her.

Har datet drømme dama en uke nå. Er drit forelska det er hun og og vi har det bra når vi er sammen. Men ho er sykt ondskapsfull mot andre. Ho mobber folk til bristepunktet og snakker dritt om folk heletiden. Jeg fikser å være med en som er sånn mot andre mennesker. Jeg er nok ikke perfekt selv men ho er drøy når det gjelder det der. Vet ikke hva jeg skal gjøre, er drit forelska. Men føler jeg ikke kan være med en som henne. Noen innspill?

En ting du må vite, om dere slår opp eller blir uvenner, ja da er du ett mål. Drittslenging kommer din vei, og jo mer hun vet om deg jo mer blir det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...