Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama er ondskapsfull mot andre. Hjelp.

Anbefalte innlegg

Hei gutt 19 her.

Har datet drømme dama en uke nå. Er drit forelska det er hun og og vi har det bra når vi er sammen. Men ho er sykt ondskapsfull mot andre. Ho mobber folk til bristepunktet og snakker dritt om folk heletiden. Jeg fikser å være med en som er sånn mot andre mennesker. Jeg er nok ikke perfekt selv men ho er drøy når det gjelder det der. Vet ikke hva jeg skal gjøre, er drit forelska. Men føler jeg ikke kan være med en som henne. Noen innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Bare si det slik det er. Si at du synes hun snakker bak ryggen til folk og at du ikke liker det. Dersom dere er ''dritforelsket' som du skriver, vil jeg tro hun kommer til å høre på deg.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Kutt kontakten med henne jo føre jo betre. Jo lenger du venter, jo verre blir det. Kutt kontakten.

Høres ut som du har løsningen på kordan en får et forhold til å vare lenge :)

Greit, jeg gir trådstarter 6 mnd på seg til å forandre henne. Funker det ikke innen den tid, så kutt kontakten. Eventuellt kan han ta 1 år, funker ikke det så kutt kontakten.

...eller han kan ta 5 år, eller 10 år eller resten av livet.

Poenget er at hun eier ikke oppdragelse, forventer dere at trådstarter skal forvandle henne og gi henne oppdragelse på 1,2,3. Når hun er blitt oppdratt igjennom mange herrens år til å bli ei psyko kjerring.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er et sykt vanskelig valg. Et av de vanskligste jeg har stått ovenfor. Så mye føleser på kort tid føler sterke for hun enn jeg gjorde med eksen som jeg var sammen med lenge! Jeg ser hvprdan ho egentlig er når vi er alene. Men hørt så mye rart om ho før. Men jeg så ikke den jenta som alle snakket om. Jeg så den søte snille jenta som sa hun ville bli bedre kjent. Det sa klikk med en gang. To timers snakking og vi falt for hverandre. Aldri klina med noen så lenge før. Og det jeg følte bare at det var så riktig. Og alt så ømfintelig og romantisk. Også finner jeg ut hvordan ho er mot andre. Blir jeg knust på insiden. For jeg trodde hun var så og simperfekt.

Vet hun har hatt en dårlig barndom, men jeg ville tro at hun av alle som har blitt behandlet dårlig og tråkket på, burde ikke gjøre det mot andre.

Jeg kan si at jeg er så forelska atjeg har tenkt på hun hver dag hele tiden siden vår første date.

Men jeg føler at hun sikkert vil bli sur, og at jeg sier at ho ikke er bra nok for meg. Sett fra hennes side.

Lenke til kommentar

Jeg forslår trådstarter til å invitere kjerringen inn i tråden her. Slik at vi kan bli kjent med henne.

Jeg foreslår at han lar være. Det finnes mindre smertefulle måter å gjøre detr slutt på...

Vet hun har hatt en dårlig barndom, men jeg ville tro at hun av alle som har blitt behandlet dårlig og tråkket på, burde ikke gjøre det mot andre.

Man skulle tro (og ønske) at det var sånn, men det stemmer desverre ikke.

Men jeg føler at hun sikkert vil bli sur, og at jeg sier at ho ikke er bra nok for meg. Sett fra hennes side.

Det må du regne med, ja. Dette blir en styrketest for kjærligheten. Men hun er bra nok for deg, og nettopp derfor behøver hun ikke lenger å klatre på andre for å bli sett og respektert. (At det ikke virker i utgangspunktet er ikke poenget her.)

Ingen er perfekte, hverken du eller hun er det. Kjærlighet er å gjensidig oppdage skavankene hos den andre, innrømme sine egne, og tilgi dem.

Geir :)

Lenke til kommentar

Du kan gjøre det indirekte og uten å konfrontere henne, f.eks når hun sier noe stygt om noen andre så kan du si ''jeg syns ikke det er riktig å prate om sånt bak ryggen på andre''.

Forøvrig så spiller det egentlig liten rolle om hva hun har opplevd da hun var yngre, det gir henne ikke ett fripass til å være en drittsekk. Jeg kan satse alt jeg har på kontoen nå at flere andre som har opplevd akkurat det samme som hun har ikke trenger å ty til å dritsnakke om andre for å føle seg bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Si det rett ut. Gjelder å manne seg opp iblant. Si noe alá; Når du holder på sånn føles det som om jeg er sammen med et lite barn, hvorfor oppfører du deg sånn?"

Eller; Det å konstant kritisere andre blir for dumt, hvorfor har du en slik trang til å påpeke andres feil og mangler?

La henne vite at du er veldig glad i henne, men at du sammtidig lurer på hvorfor hun oppfører seg slik. En god plan kan å være å ha sex med henne, også chille litt på facebook med henne etterpå. Tar nok ikke lange tiden før hun plapprer dritt om alt og alle, og etter sex har jenter lettere for å åpne seg og tømme seg for følelser ( no pun intended).

Vært i samme situasjon serru x)

Lenke til kommentar

Du kan gjøre det indirekte og uten å konfrontere henne, f.eks når hun sier noe stygt om noen andre så kan du si ''jeg syns ikke det er riktig å prate om sånt bak ryggen på andre''.

Ja, det er en måte å gjøre det på.

Forøvrig så spiller det egentlig liten rolle om hva hun har opplevd da hun var yngre, det gir henne ikke ett fripass til å være en drittsekk.

Det spiller en rolle for ham, hvis han skal fortsette å være sammen med henne. Hvorfor hun gjør det er sentralt hvis hun skal slutte med det. Vi vet ikke årsaken, men at den ikke er noen unnskyldning betyr ikke at den ikke er en forklaring.

Jeg kan satse alt jeg har på kontoen nå at flere andre som har opplevd akkurat det samme som hun har ikke trenger å ty til å dritsnakke om andre for å føle seg bedre.

Selvsagt, men TS skal ikke være sammen med dem alle, bare med henne.

Lenke til kommentar

Si det rett ut. Gjelder å manne seg opp iblant. Si noe alá; Når du holder på sånn føles det som om jeg er sammen med et lite barn, hvorfor oppfører du deg sånn?"

Har du hatt suksess med den replikken blant damene...?

En god plan kan å være å ha sex med henne, også chille litt på facebook med henne etterpå. Tar nok ikke lange tiden før hun plapprer dritt om alt og alle, og etter sex har jenter lettere for å åpne seg og tømme seg for følelser ( no pun intended).

Og den planen oppnår TS nøyaktig hva med?

Og hvordan endte det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Har du hatt suksess med den replikken blant damene...?

En god plan kan å være å ha sex med henne, også chille litt på facebook med henne etterpå. Tar nok ikke lange tiden før hun plapprer dritt om alt og alle, og etter sex har jenter lettere for å åpne seg og tømme seg for følelser ( no pun intended).

Og den planen oppnår TS nøyaktig hva med?

Og hvordan endte det?

Ja, du skal ikke forgude dama di, for et forhold skal fungere må man kommunisere rundt ting man gjerne kunne sett vært annderledes, spesielt når den ene parten har et åpenbart problem. Og når du sier det på den måten så skjønner henne at hu ikke har deg rundt lillefingeren, at du faktisk er oppmerksom på visse ting man missliker.

Og det at jenter prater ut om følelser etter sex er rett og slett fordi de er mer sårbare, og da kan du lettere få ut ordentlige følelser. Hvis det er et underliggende problem som er årsaken til hennes oppførsel.

Det endte med at jeg gjorde det slutt, Men det er av helt andre grunner, vi hadde et godt og fantastisk fungerende forhold. Man må gi og ta vetu, kan ikke være seg selv 100%, må tilpasse seg hverandre ;)

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar

Ja, du skal ikke forgude dama di, for et forhold skal fungere må man kommunisere rundt ting man gjerne kunne sett vært annderledes, spesielt når den ene parten har et åpenbart problem. Og når du sier det på den måten så skjønner henne at hu ikke har deg rundt lillefingeren, at du faktisk er oppmerksom på visse ting man missliker.

Joda, åpenhet er jeg for, det var mer hvor vellykket det var å kalle partneren et lite barn.

Og det at jenter prater ut om følelser etter sex er rett og slett fordi de er mer sårbare, og da kan du lettere få ut ordentlige følelser. Hvis det er et underliggende problem som er årsaken til hennes oppførsel.

Helt enig med deg der. Men hvorfor skulle han ta det på Facebook, når de nettopp har hatt sex?

Det endte med at jeg gjorde det slutt, Men det er av helt andre grunner, vi hadde et godt og fantastisk fungerende forhold. Man må gi og ta vetu, kan ikke være seg selv 100%, må tilpasse seg hverandre ;)

Jo takk. Jeg har vært gift i 26 år. Og både gitt og tatt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...