Gå til innhold

Kjøpe ett spill som jeg kan ha i kveld :)


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Tenkte jeg skal sitte oppe en stund i natt siden jeg ikke har noen planer framover.

 

Noen som vet om ett spill jeg kan ha i kveld / natt og kose meg med?

 

Vil helst ikke ha ett som er for dyrt eller for kjedelig.

 

Er det noen som vet om en side jeg kan kjøpe spill fra som jeg kan spille med en gang? Ikke få det i posten altså.

 

Har sett litt på www.gamersgate.com

 

takker :)

 

Edit: Glemte å si at jeg liker spill i de fleste sjangre:

 

RPG

MMORPG

FPS

Strategy

osv.

Endret av HesteHoven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Steam - Terraria til 9,99€, altså 77kr. Vet ikke om det er noe sånt du leter etter, men jeg vil si at det faller under rpg genren. Du spiller nok lenge om du setter deg inn i det.

 

GamersFirst - APB Reloaded. Gratis, veldig underholdende. Anbefaler criminal, da enforcers må ha stygge politilys på taket :ermm:

Terraria så veldig ut som en dårlig versjon av Minecraft. Har kost meg mye med Minecraft med vet ikke om Terraria er verd 77 kr basert på det jeg så på Youtube.

 

All Points Bulletin Reloaded så jeg mye på før det kom ut. Trodde ikke dette skulle være gratis så jeg lurer på om dette er det samme jeg så? Var det ikke det som gikk rett i dass?

 

Skaff deg Europa Universalis 3 Chronicles - og du vil ikke sove på en uke!

Vurderer det :)

 

Vet du hva kjære hestehov jeg kan kanskje ha noen fristende valg, jeg ser at far cry 1 og 2 er på steam sale nå, gode spill begge to.

 

vet ikke om du er ute etter billige eller dyre spill.

Spilte Far Cry 2 på Xbox for en stund siden. Fikk en veldig god GTA følelse når jeg spilte det :)

Lenke til kommentar

Jeg mener selv at terraria er en bedre versjon av minecraft :) Ja, det er 2D, ja grafikken er ikke fantastisk og vakker, men ingen kan skryte av grafikken til minecraft heller. Disse to argumentene har heller ingenting å si, da det er gameplayet og følelsen spillet gir oss som skal si om det er et bra eller dårlig spill. Uten å vite hvordan minecraft er akkurat nå, så kan jeg jo si det at terraria har mange forskjellige monstre, bosser og ikke minst våpen/utstyr. Jeg var utrolig usikker og ventet i flere måneder før jeg faktisk kjøpte spillet. Jeg prøvde det til og med en stund før jeg kjøpte det. Det finnes ingen demo, men det finnes jo alltid måter å få prøvd spill på. Anbefales at du gir det en sjangse.

Lenke til kommentar
GamersFirst - APB Reloaded. Gratis, veldig underholdende. Anbefaler criminal, da enforcers må ha stygge politilys på taket :ermm:

All Points Bulletin Reloaded så jeg mye på før det kom ut. Trodde ikke dette skulle være gratis så jeg lurer på om dette er det samme jeg så? Var det ikke det som gikk rett i dass?

 

APB Reloaded er *gratis, ja. Har spilt det selv i noen timer, og etter min mening, har det en veldig god underholdningsverdi. Det tar litt tid å venne seg til i starten. Jeg knota rundt i en time før jeg fikk ordentlig dreisen på det, men når du har skjønt det, er det kjempegøy.

 

Med *gratis, mener jeg at selve spillet er gratis. Men det ting som f.eks spesielle typer billakering, spesielle klær osv som koster penger. Ikkeminst de bedre våpnene. Rett meg om jeg tar feil her. Stund siden sist jeg spilte det.

 

Uansett. APB Reloaded anbefales.

 

Også har man jo de gamle spillene da. Spill som er så gamle, at de nå er gratis. Mange uoppdagede "perler" der! Bør sjekkes ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...