arco3 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hei! Jeg har byttet ut dette skjermkortet. Hva kan jeg forvente å få for det dersom jeg selger det? Har den kjøper som er interessert, men jeg vet ikke hva jeg bør kreve. Vet heller ikke om jeg blir å selge det dersom jeg bare får et par hundrelapper for det. Ser på finn at andre krever 500,- og 750,- for tilsvarende skjermkort. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Det er vel ikke verdt 500kr, men nå er ikke en 500-lapp allverden heller da, så er vel kanskje mulig å få folk til å betale det allikevel. Kortet er jo ikke helt bort i natta. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Det er ikke verdt så mye, man kan få bedre kort enn det til 500. Realistisk sett kanskje en hundrelapp eller to. Jeg sitter på et 8800GTS 640MB selv, men jeg gidder ikke å tenke på noe salg, beholder det heller som et nødkort i tilfelle et kort i en av maskinene mine tar kvelden. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Takker for svar. Blir nok beholdt som nødkort her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå