Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

En avtale via advokat... inngått i psykisk stresset situasjon...

StinaStina

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samvittighet har ingen plass i jussen. Men anbefaler at du unngår å ha mer kontakt med han og advokaten. Om han vil gå videre med saken så la han gjøre det, han har en dårlig sak og du burde få deg en ny advokat og få orden på livet. Har mange ganger tidligere sagt til deg at du burde begynne med å få orden på livet ditt før du begynner med jakten på nye menn som sannsynligvis er kun ute etter en ting.

Lenke til kommentar

Der ser du... du ville ikke ruinere en dame på den måten. Det har med samvittighet å gjøre, men det værste med denne karen her,er at han kunne ønske meg dø. Han er ikke snill, og farlig sånn sett, men jeg får håpe at han kan bevise at han er snillere enn vi får inntrykk av, og ikke gjør meg vondt denne gangen :)

Lenke til kommentar

ja det burde vært omvendt. Men jeg håper han nå beviser at han ikke vil ha bråk, og at han lar meg få seile min egen sjø, og finne mitt eget liv, uten at han skal ruinere meg, og gjøre det simpelt for meg. Men jeg tror fyren gjør alt dette fordi han vil at jeg skal ha det vondt.

Det eneste jeg lurer på er hva som skal til for å få han til å la meg få seile min egen sjø uten videre problemer med han?

Lenke til kommentar

Jeg har brutt kontakten Mchalvorsen, men sliter fryktelig med det han har gjort meg fra før av.

Og nå sliter jeg enda mer.

Jaja, jeg trenger å få dette ut av verden med en gang.... ! Jeg orker ikke å gå på date nå. Dette kan være ødeleggende for meg i lang tid fremover. Og jeg er redd at han vil ruinere meg.

Jeg har ikke penger til dette.

Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få han til å la meg få gå med en gang, uten å måtte betale 300 000 kroner..... Jeg er helt fortvilt.

Lenke til kommentar

Som så mange andre har sakt, både nå og tidligere, så må du skaffe deg en advokat som vil hjelpe deg med å komme deg ut av den kontrakten. Det er eneste måten å få han fyren ut av hode dit slik at du kan komme deg videre. Den kontrakten fører kun til at du alltid tenker på han siden den henger over deg.

Om du ikke gjør det så har du kun deg selv å takke om du ender opp med å betale 300k eller får store varige psykiske problemer. Du har fått utallige like råd om hva du burde gjøre, både nå og sist gang du snakket om dette, så du kan ikke skylle på noen andre om ting går feil når du ikke velger å følge disse gode rådene. Hadde du skaffet deg en advokat sist som kunne hjulpet deg med å annullere kontrakten så hadde du sluppet dette problemet du har nå.

Lenke til kommentar

Avtalen ble muligens inngått i en psykisk stresset situasjon, men årsaken til at den ble akseptert skyldes nok mer selvdestruktive handlingsmønstre enn noe annet. I løpet av de siste årene har eg lest flere tråder av deg(begynte som anonym), og tråden i det hele er eksen din som du enten krangler med eller prøver å bli sammen med igjen. Trådene ser ut til å ha en agenda hvor du ønsker råd om hva du bør gjøre, men etter utallige gode(og dårlige) råd så gjør du det du selv ønsker allikevel. Og som regel går det fra vondt til verre.

Eg vet ikke helt hvorfor eg skriver dette da det er åpenbart at du ikke kommer til å høre etter uansett. Men eg håper at andre her inne kanskje kan slippe å kaste bort masse tid å gi deg faglige og ufaglærte råd. Sett i lys av en nylig tråd du har opprettet er det STOR tvil om hvorvidt du faktisk vil ditt eget beste: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1360287&st=0&p=18044447&fromsearch=1entry18044447

Med mindre du har flere ekser som du har samme handlingsmønster med? I så tilfelle får du ha lykke til videre.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jason er ute etter å prøve å arrestere folk hele tiden. Hver gang jeg er her inne så forfulger jason meg. Jason, ser ut som om du er sykelig opptatt av meg.

Jeg betaler ikke 300 000 kroner for å ha "snublet" uheldig som besøker innom profilen til den mannen. Jeg får håpe at han ikke lager bråk, og forlanger penger. Jeg vurderer å fjerne møteplassprofilen min pga han fyren, samtidig så vurderer jeg å usynliggjøre facebooken min. Jeg kan jo ikke leve normalt når jeg har hatt med en sånn fyr å gjøre. Han hater meg, og takler tydeligvis ikke at jeg var inne på møteplassen. Møteplassen må jo være en ganske vanlig kanal å bruke til dating, siden meg og dusten tilfeldigvis hadde profil på samme nettsted... Jeg visste ikke at han hadde profil der. Huff... jeg kan jo ikke leve normalt heller.

Jeg har forbudet på hjernen, og da har jeg mannen også på hjernen, er livredd for hvilke feller han kan sitte opp for å plage meg. Mannen virker syk ut, og da er det jo en farlig situasjon og farlige situasjoner jeg sitter i. Jeg får håpe at han i tilbakesvar fra advokaten kan virke friskere ut og mer empatisk ut, og la meg gå uten å ta penger ut av meg.... Hvis han lager mer problemer så har jeg ingenting å tape på å ta opp hvilke ulovligheter han har gjort. Håper det blir fred fortere jo heller. Jeg kunne vært på date i kveld, men avlyste pga denne saken.... Jeg orket ikke å ha så mange ting i hodet samtidig....

Lenke til kommentar

Det som også er latterlig er at du hadde en kyndig fagperson med deg, også kjent som en advokat, når avtalen ble lagt frem, som du overså og signerte på avtalen på tross av. Og så ber du om råd på et forum?

De fleste her anbefaler advokat. Stort sett nevnt i alle trådene du har opprettet. Hvorfor tar du ikke rådet?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har jo ikke penger til advokat heller..... :(((..... Det blir for dyrt for meg.... Bare 1000 kroner er for dyrt...

Har nok av utgifter... jeg får kun alt til å gå opp i opp hver måned, men må jeg betale advokat så blir jeg rakkafant..... altså da går jeg med en gang i minus minus....

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at han fyren vil ødelegge for meg på denne måten, men frykter at han vil ha de 300 000 og er ute etter å lage livet mitt til et mare....Jeg håper at han kan bry seg om livet i dag, og glemme meg.... Jeg vil før ha fengselstraff for å ha besøkt møteplassprofilen hans, istedet for å måtte ruinere økonomien til meg og barna mine......

Det er ikke synd på han: han har nok av penger. Han tjener 1 million i året, og har millioner i formue. ... Jeg har ikke råd til advokat engang, men det er bare snopepenger for han....

jason... jeg har ikke de pengene lenger..... har ikke 300 000 kroner på sparekonto....

Nei han mannen skal ikke ødelegge for meg økonomisk, med at jeg må betale advokater - noe jeg ikke har økonomi til engang.....

Skjønner ikke hva det går av han... Jeg tror han har lyst å krangle, lyst på bråk, lyst å lage alt surest mulig for meg.... Jeg håper at han finner ut at det er best å la vær å krangle, og la livet gå videre. Jeg har skrevet til hans advokat at profilen min på møteplassen forsvinner og at jeg ikke skal være der, siden vi ikke tåler trynet på hveandre ... ;)

Dessuten bor han ikke i min by, så han kan bare slutte å lage livet til et helvete for meg, med å sette meg i trøbbel... Håper at han kan vise hvor mye han driter i meg, med å gi slipp på saken. Da blir jeg glad!!!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...