Baranladion Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hadde dette vært USA så hadde jeg vært bekymret hvis jeg var deg, men jeg stiller meg sterkt tvilende til at retten vil pålegge deg å betale 300.000 for å duppe innom en profil på møteplassen... Drit i kravet og drit i fyren, er ikke verre enn det. Jeg synes forøvrig det er helt utrolig imponerende hvor mange, og hvor spesielle siuasjoner du klarer å komme deg oppi, hva med å starte en blogg om ditt eget liv og tjene seg søkkrik? Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 jepp , jeg er helt fortvilt, alt jeg klarer å rote meg oppi..... Jeg tror fyren er truende nok til å lage problemer og trøbbel. Han skyr ingenting. Han er ikke redd for noenting. Og han driter seg gledelig ut, sånn er han. Så jeg er styggt redd for at han forfølger dette. Men jeg får håpe at han tar til vett, og lar meg slippe å ha dette hengende over meg i mange måneder/halvår/ lang tid fremover. Får håpe at brevet mitt var bra skrevet, og at det hjelper.... men jeg er styggt redd for at det ikke hjelper. Det kan virke som om fyren vil stikke kjepper i hjulene for livet mitt. Jeg får bare håpe at dette går bra.... krysse fingre og tær og leve i troen og håpet. Jeg dør ikke av dette, og det er jo trøsten.... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Er dette en spøk? Det er vel på ingen måter mulig å kreve 300.000kr av noen pga dem har vært inne å besøkt nettprofilen dems. Er ikke det hele vitsen med nettprofil? 2 Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Hvem vil kreve 300 000 kroner for å slippe å se trynet på en jente som faller uheldig inn på profilen sin på møteplassen? Dette er jo faktisk hårreisende og latterlig som bare det.! Og han har kysset meg... osv..... Og sa at han ville at jeg skulle føle en fin opplevelse med alt vi gjorde etterpå.... HA!.... ja alt han steller i stand er jammen en fin opplevelse dere! Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 everlong, meg og han har kranglet tidligere, og jeg skrev under på et beløp på 300 000 kroner, som deal for at han skulle slippe å vite av meg igjen på noen som helst måte.... Jeg gjorde det fordi jeg ville at fyren skulle slutte å krangle med meg. Og det ser ut som om han elsker å nedpsyke meg, så jeg skrev under for å få han til å roe seg. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Spørsmålet er vel om du har trakassert han? 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1172946&st=0 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1222525&st=0&p=15537199&fromsearch=1entry15537199 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1284523&st=0&p=16669569entry16669569 Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Dette er komplisert sak. Han har plaget meg, og jeg har hisset meg opp på han igjen, osv.... Vært en enorm krangel mellom meg og han. Han har gjort noen sterke lovbrudd som jeg ikke har så lyst å lage nummer av. Men går han videre med saken så gjør jeg det. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 everlong, meg og han har kranglet tidligere, og jeg skrev under på et beløp på 300 000 kroner, som deal for at han skulle slippe å vite av meg igjen på noen som helst måte.... Jeg gjorde det fordi jeg ville at fyren skulle slutte å krangle med meg. Og det ser ut som om han elsker å nedpsyke meg, så jeg skrev under for å få han til å roe seg. Er noe som ikke henger på greip her... Burde det ikke vært han som skrev under på at han ikke skulle plage deg noe mer? Hvis avtalen er slik du sier, må du jo betale 300.000 hvis du svarer han på kravet han fremla? Da får han jo vite av deg. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 ja det burde være han. Jeg prøvde å lage en deal om at forbudet gikk begge veier, en avtale som skulle være mellom oss, via advokat. Han gikk ikke med på å skrive under, men jeg var jo dum å skrev under..... For hvis jeg ikke skrev under så ville han ikke gi meg fred... Men det værste med avtalen er at han omformulerer den hele tiden.... Dvs... at hvis jeg snakker om saken anonymt med noen... så vil han ha erstatning egentlig, men det har ikke jeg skrevet under på. En annen ting er at hvis jeg havner tilfeldig innpå en av profilene hans, som møteplassen... og han ser meg som besøkende så plages han av det sier han. Dette er sykt! Jeg har bedd om at vi kan avslutte bråk, og jeg vil egentlig ikke at vi skal eller skulle krangle, men han vil ha det sånn. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Grunnen for at han ikke skrev under avtalen var: at hvis jeg brøt avtalen, og kontaktet han på noen slags vis, og hvis han da kontaktet meg igjen siden jeg kontaktet meg, ville regnestykket bli 300 000 - 300 000 = 0. Og det gikk han ikke med på. Jeg sa at den som kontaktet den andre først ville jo måtte betale, ikke den som kontakter tilbake, men han ville ikke svare på det, han ville bare ha dealen slik at jeg skrev under, eller ville han lage ytterligere problemer sa han. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Og denne avtalen har altså 2 advokater vært med på å utforme og godkjenne? skeptisk... 1 Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 ånei Mc halvorsen , du sier noe der.... Faen : jeg svarte på bvevet advokaten skrev....... Da fikk han jo vite av meg..... Nei vet dere hva: den avtalen kan ikke telle.... Sykt! Nei to advokater var ikke med på den, kun hans. Min gikk ikke med på den, men jeg ville det slik selv, for å slippe mer bråk. Min advokat nektet, men jeg skrev under allikevel. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Da har du vel egentlig ingen andre å takke enn deg selv? Ett lite stalltips; Hvis du ikke er helt sikker på hva du skriver under på så ikke gjør det. Hvis i tilegg advokaten din fraråder det så kan det være lurt å høre på han, evt tenke deg litt om før du tar den enkle veien for å slippe mer mas. Enten så er 300.000 lite penger for deg, eller så er du ikke riktig navla, sorry. Edit: Hva hvis han maser skikkelig masse på disse pengene? Hva gjør du da? Endret 2. september 2011 av McHalvorsen Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 men jeg nekter å betale den onde mannen 300 000 kroner. Da skal de heller få sette meg i fengsel for å ha vært inne på møteplassprofilen hans som gjest.... med uhell...... istedet! Og alt var skrevet under i psykisk ubalanse, så det må være en lov for det også. Jeg var stresset som følge av noe han påførte meg. Ja han kommer nok til å mase etter pengene.... vær sikker!!!! men han har sagt at han ikke er matrealistisk, så jeg håper at han kan bevise meg det. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg skulle gjerne hørt den andre siden av historien, er litt for mye som skurrer her... Hvis mannen er ond, hvorfor i all verden skriver man under på en enveisavtale som utløser en sum på 300.000 pga evt uhell? Var du så sikker på at du aldri kom til å komme i kontakt med han at du veddet 300.000 på det? Hva hvis du tilfeldigvis hadde bulket med karen og måtte skrive skademelding? På mandag drar du til advokaten din, så legger du frem problemet ditt og HØRER PÅ HVA HAN SIER. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Ja han er jo ond....utifra hvordan han har behandlet meg... så klart... Han er ond mot meg da, det sies jo ikke at han nødvendigvis er ond mot alle. Det vet jeg ingenting om. Men mot meg er han ond. Hans tidligere stedatter hadde en blogg på nettet, der hun gir en grusom beskrivelse av han. Hun forteller der om hvordan han er med fullt navn. Hun skriver at han er virkelig aldri snill, og at hun kunne fått kungfu panda til å tatt han. Og der skriver hun at hun overhodet ikke går overens med han. Samtidig forteller hun at han oppfører seg styggt. Så det er tydeligvis ikke bare meg som opplever han som vanskelig. Men jeg var dum... som skrev under .... enig. Men jeg er redd bråk med han.... Og vet at han ble fornøyd hvis jeg ydmyket meg selv med å skrive under. Så jeg gjorde det, alt for å slippe sinne hans. Men greit jeg gjorde noe dumt, men jeg betaler ikke beløpet. Det gjør jeg ikke. Da vil jeg heller ta opp de lovbrudd han har begått. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Tenk dere selv: ville dere hatt bråk / saksprosess på gang med en dame som dere var ferdig med, uten at det var nødvendig? Jeg får håpe at han vet å la meg være, slik at vi begge kan leve hver våre liv. Men jeg frykter at han ikke unner meg en dritt..... Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Tenk dere selv: ville dere hatt bråk / saksprosess på gang med en dame som dere var ferdig med, uten at det var nødvendig? Jeg får håpe at han vet å la meg være, slik at vi begge kan leve hver våre liv. Men jeg frykter at han ikke unner meg en dritt..... For 300.000 raske? Uten å blunke. 1 Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 hadde du hatt samvittighet til å ta 300 000 fra en eks? jeg ville ikke hatt samvittighet til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg