Gå til innhold

Xperia Arc, hvordan er den?

Tastatur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes telefonen var ubehagelig å holde og mistet enkelt grepet. Den virker også ganske tynn, spinkel med dårlig konstruksjon.

app-drawer synes jeg var veldig bra siden man kan organisere den skikkelig. Eneste nedside med appdrawer er at den har god del drittvare som tar opp plass og jeg ikke kan fjerne.

Dårlig batterilevetid og telefonen er egentlig ikke så rask, er vel bare kameraet som virker unikt med den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-169651

Skjermen er bra, og kameraet er bra. For å ta bilder. Telefonen er treig og derfor sliter den med videoopptak, som ikke blir så fine. Batteritid med mitt bruk er mindre enn en dag. Bruker en iPhone 4 nå og jeg føler at batteriet varer myyyyeeee lenger på den.

Jeg skal ikke ha en Arc igjen.

Lenke til kommentar

Jeg er i bunn og grunn enig med freddjoh. Det var derfor jeg solgte vekk Arc og kjøpte billig U8800 istedenfor. Foretrekker min U8800 over Arc og venter nå på MIUI One/Ice Cream Sandwich telefonen fra samsung.

Ironisk nok så har jeg bedre batterilevetid med billigtelefon til 1000kr enn med Arc.

Endret av kalden
Lenke til kommentar

Jeg kjøper en high-end telefon en gang i året, og i vår landet jeg på Arc'en. Meget godt fornøyd med telefonen, alt fra skjerm til kamera :) Jeg hører en del musikk og ser litt video av og til. Akkurat på det området er den super !

Det er snodig det batteriet på Arc'en, akkurat som på X10 jeg hadde i fjor.

De første dagene går batteriet tomt veldig kjapt, men etter 10-15 fulle ladinger blir batteriet bare bedre og bedre. Nå streamer jeg musikk 2-3 timer på skolen hver dag(via 3G, spotify), sender kanskje 10 SMS, og ringer 5-10 minutter. I tillegg spiller jeg mobilspill når jeg sitter på skåla(Robot Unicorn Attack!!). Med dette bruket lader jeg telefonen maks 3 ganger i uka :w00t:

Jeg tenkte å vente på Galaxy SII, og angret litt etter Arc-kjøpet. Fikk prøve Galaxy'n en hel dag et par uker etter kjøpet, men da angret jeg ikke i det hele tatt. Bedre kamera/musikkspiller, kanskje litt blassere skjerm men likevel bedre på videospilling.

Jeg er kongefornøyd med telefonen, men råder deg til å prøve den en del før du bestemmer deg. Mange sier at de liker iPhone 4 eller Galaxy SII bedre, ogh hva som gjelder for deg vet jeg ikke. Jeg vet bare at det er en bra telefon(som ikke vil bli byttet ut før neste vår) :)

Endret av Reap
Lenke til kommentar

Jeg har hatt Arc i 3,5 måneder nå, og er meget fornøyd. Kamera er veldig bra (ble vel kåret til årets kameramobil 2011). Batteriet tar seg opp etter noen uker. Telefonen oppleves også rask, og har ikke hatt problemer med at den henger eller noe.

Sony Ericsson har alt sagt at Arc får neste Android versjon. Den har også falt en del i pris i det siste, så om du finner den til noen 100 lapper over 3000 kroner, slå til :)

Det kommer jo en Arc S om du klarer å vente.

Lenke til kommentar

Denne CDON rabattkoden gir deg Sony Ericsson Arc til spesialprisen kr 2990 (ord pris kr 3590). Legg til Arc til din handlevogn og aktiver CDON rabattkode i kassen så fratrekkes din rabatt. CDON rabattkode er kun gyldig t.o.m den 7. september 2011. Utgått, men det viser at butikkene prøver å selge unna Arc raskt.

Du kan også kjøpe med binding til rundt 2.8-2.9k total kostnad over et år så du burde ikke betale over 3000 for ny Xperia Arc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...