Vato Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hei. Sluttet i dag på Nasonex, og merker at kroppen ikke fungerer som den skal. Føler jeg meg veldig sliten hele tida og er tett i nesa. Kan det være noe som feiler nesa mi siden jeg må bruke Nasonx for å fungere i hverdagen? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Du veit ikke hvorfor du bruker Nasonex?? Hvis du ikke veit hvorfor så skal du nok ikke ha det heller. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Du er blitt avhengig av nesesprayen, det er en grunn til hvorfor du IKKE skal overskride dosen som er oppgitt på pakken. Bytt ut nesesprayen med saltvann. Du får kjøpt saltvannnesespray på butikken apoteket, og det er en fin måte å venne seg av nesespray på. Endret 2. september 2011 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 jepp det er veldig vanlig å bli avhengig av nesespray, prøv å bruk saltvannspray i steden Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Nasonex er ikke normal nesespray, den brukes mot allergier og inneholder kortison. Hvis den brukes over lengre tid så vil slimhinnene i nesa bli ekstremt tynnslitt med medfølgende neseblødninger. Den er også reseptbelagt så den er ikke mulig å bare få tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå