Sanchez_ Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 I dag fikk jeg lønn fra sommerjobbinga, og etter at jeg har satt av penger til sertifikatet, har jeg ca 2000 kr til overs som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. I teorien har jeg lyst å kjøpe meg et eller annet kult, men aner ikke hva. Noen tips? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Har tenkt tanken, men har bare en gammal 17" TV på rommet. Vet ikke hvor gøy det er å spille på noe så smått. Vi har en flatskjerm oppe i stua, men har en familie som bruker den litt vel flittig.. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Spar 1000,- til da, så har du en ny tv! 32" blir jo kastet etter folk til disse dager! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 et par herlige hodetelefoner kanskje? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 et par herlige hodetelefoner kanskje? Åh, ja.. Det var egentlig et godt forslag. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 http://www.soundgarden.no/hodetelefon/standard-hodetelefon/akg-k272-hd-hodetelefon-sort-gra.html du får de sikkert litt billigere på nett Lenke til kommentar
KS Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvis du har penger til overs som du trengt talt ikke trenger utover til meningsløst forbruk, hva med å gi dem bort? Sultkatastrofe i Sudan... Flyktninghjelpen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Du MÅ vel ikke bruke pengene med en gang, dersom det ikke er noe du trenger? Spar dem, de kommer helt sikkert godt med. Når du skal betale fartsbøter, for eksempel :-) Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Støtt en stakkars 18-åring som ikke har tid til mer enn 5t jobb i uken! Send pm for kontonummer Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Spar pengene, gjør alltid det når du har noe til overs fremfor å blåse det bort på ting du ikke trenger. Evt kan du kjøpe kakelys for 2000kr, hvis du absolutt må bruke de. 1 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Sett pengene på BSU-konto hvis du tjener over frigrensen. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Du kan få kjøpe noen Europrisjoggesko av meg for 2000 kr Edit: Seriøst, spar pengene. Trust me, penger er kjekt å ha den dagen du ikke har noe Endret 2. september 2011 av Jason Something Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvir du har penger du ikke vet hva du skal gjøre med så spar dem til du trenger dem til noe fornuftig. Hvis du ikke klarer å ha penger uten å bruke dem opp har du ikke penger når du trenger dem. 2 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Støtt en stakkars 18-åring som ikke har tid til mer enn 5t jobb i uken! Send pm for kontonummer Hehe, nice try. :!: Spar pengene, gjør alltid det når du har noe til overs fremfor å blåse det bort på ting du ikke trenger. Evt kan du kjøpe kakelys for 2000kr, hvis du absolutt må bruke de. og resten av dere som mener jeg burde spare: Jeg har allerede en høyrenta sparekonto på 25k som jeg skal gjøre om til BSU så snart jeg får meg en jobb. Det er penger som jeg har fått og spart igjennom lang tid, og jeg hadde et mål om å nå 25k, noe jeg nå har gjort. Derfor har jeg lyst å unne meg noe ekstra for disse pengene. Men fortvil ikke. Fikk vite at foreldrene mine ville sponse meg litt med lappen, så da fikk jeg enda mer til overs. Derfor blir det ny PC (noe jeg også faktisk trenger)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå