.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Noen som vet hvor i Stavanger/Sandnes området man kan få kjøpt seg Nintendo Wii for max 1000kr nå til dags? Jeg så Obs hadde tilbud på Wii i en periode tidligere i sommer, men gjelder det forsatt? Mvh. Ally Endret 2. september 2011 av Ally1987 Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hei, ja, jeg har funnet en til deg her, er fra finn, men selges i stavanger, pluss at du får med en håndkontroll (hvit), inklusiv nunchuck, kabler, Wii motion-Plus, samt spillene: Wii Sports og Wii Sport Resort, til prisen av 950kr. Skal kun ha vært brukt 2 ganger, ifølge selgeren, så er nokså ny Her er en link: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30406043 Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 950kr for en «noen måneder» gammel en!? Latterlig overpriset. For 200 kr mer får du en ny. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 950kr for en «noen måneder» gammel en!? Latterlig overpriset. For 200 kr mer får du en ny. Hvorfor er det så overpriset? og du får jo med 2 spill. Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) 950kr for en «noen måneder» gammel en!? Latterlig overpriset. For 200 kr mer får du en ny. Feil: Du får en ny med alt dette tilbehøret får 650kr mer;) Dessuten er det hvor mange ganger den er brukt som teller, den kan like godt ha stått et helt år i butikken før noen kjøper den! Endret 3. september 2011 av bjorni11 Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Her er enda en link, fra finn, fra stavanger:) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30435151 Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 950kr for en «noen måneder» gammel en!? Latterlig overpriset. For 200 kr mer får du en ny. Hvorfor er det så overpriset? og du får jo med 2 spill. 950kr for en «noen måneder» gammel en!? Latterlig overpriset. For 200 kr mer får du en ny. Feil: Du får en ny med alt dette tilbehøret får 650kr mer;) Dessuten er det hvor mange ganger den er brukt som teller, den kan like godt ha stått et helt år i butikken før noen kjøper den! Feil: Nintendo Wii (inkl. MotionPlus & Sports Resort) Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ja da, men pixmania er jo ikke akkuratt i stavanger eller sandnes Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Nei, men det er posten. Og jeg påstod aldri den var i stavanger eller sandnes. (Skal vi gidde å kverulere på dette?!) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Takk for tipsene, men jeg er helst ute etter å få kjøpt en helt ny fra butikken :-) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Har vært å kjøpt en svart Wii nå. Fikk den for 999kr på Expert i Sandnes. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Eneste som jeg ble litt skuffet over at det var den gamle Wii med Wii Remot'en som ikke har innebygget motion+, men, men... Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Eneste som jeg ble litt skuffet over at det var den gamle Wii med Wii Remot'en som ikke har innebygget motion+, men, men... Det var dumt men du kan faktisk få kjøpt en wii motion plus accecory for ca 18o kr inkl frakt på amazon.co.uk:) Endret 7. september 2011 av bjorni11 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Gamestop selger brukte til 600 kr, med samme rettigheter som en ny Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Eneste som jeg ble litt skuffet over at det var den gamle Wii med Wii Remot'en som ikke har innebygget motion+, men, men... Det var dumt men du kan faktisk få kjøpt en wii motion plus accecory for ca 18o kr inkl frakt på amazon.co.uk:) Eh... det var jo nettopp den jeg IKKE ville ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå