.Anders. Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hallo For en god del år siden så jeg en film som var satt på 1800-tallet (ish) der kjæresten til en mann døde. Deretter fikk han sjansen til å gå tilbake i tid for å hindre at det skjedde igjen, men hun døde da og. Så vidt jeg husker var det starten på filmen, og den fortsatte med at folk begynte å leve under jorden for å gjemme seg for noen monstre (som jeg husker det) som kan minne om de i "I Am Legend" bortsett fra at de gikk på 4 bein. Det er så lenge siden, så jeg husker ikke hva tittelen på filmen var, men kan godt hende at det handlet om evolusjonen også...hvertfall noe usaklig greier med monstre. Nå har jeg lagt fram de fleste detaljer jeg husker om filmen, så håper noen vet hvilken film jeg snakker om. Takk for svar Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 http://www.imdb.com/title/tt0268695/ Mulig det er denne. His determination is turned to desperation by a personal tragedy that now drives him to want to change the past. Testing his theories with a time machine of his own invention, Hartdegen is hurtled 800,000 years into the future, where he discovers that mankind has divided into the hunter - and the hunted. 1 Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Hahah, stemmer! Fikk et plutselig kick for å se den! Så ikke så veldig bra ut da, men den må ses Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg