Magnar Bruvik Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Valdresflya Hausten 2010 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Flott landskap, fine farger og fin komposisjon, synes jeg. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 God skarphet hele veien gjennom slik jeg opplever det, men jeg opplever at etterbehandlingen forkludrer dette litt og nesten lager en slags malt følelese av forgrunnen. Det kan jo være det var ønskelig met et "malt uttrykk", men jeg er litt usikker på hvilken spak som er strukket litt langt. Jeg opplever sammensetningen av motivet som god der den lar meg følge innover i bildet til selve juvelen, det pent dekorerte fjellet. Fargene oppleves naturlig selv om de kanskje er hårfint mye mettet. Det kan være økt fargemetning som forsyner seg av en del av detaljene i lyngen, men det vil du se om du forstørrer til 1:! i redigeringsprogrammet og senker fargemetningen i de fargene Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Flotte farger. Syns imidlertid landskapsbilder ofte blir litt trange i portrettformat. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Flott landskap, fine farger og fin komposisjon, synes jeg. Takk til Erik, Espen og Trond. Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg